رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس تاکید کرد؛

ضرورت شناسایی و تبیین سخنان مغفول مانده رهبر معظم انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام «حمیدرضا محمدیاری» گفت: شناسایی و تبیین سخنان مغفول مانده رهبر معظم انقلاب اسلامی از اهداف اصلی عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۱۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 01September 2020

حجت‌الاسلام «حمیدرضا محمدیاری» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز با حضور در قزوین ضمن بازدید از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهر به مقام شامخ شهدای گمنام در تپه نورالشهدای باراجین ادای احترام کرد.

محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: قزوین یکی از استان‌های پر افتخار کشور در هشت سال جنگ تحمیلی است و وجود شهدای شاخصی همچون، شهید رجایی، شهید عباس بابایی، شهید حسن‌پور، شهید لشگری، شهید ابوترابی، شهید اللهیاری و... نشان دهنده ادای دین این منطقه به انقلاب و نظام است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مدیریت قاطع سرتیپ دوم امیر «بهنام پیری» روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین به خوبی پیش می‌رود که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه باشیم.

این مسئول افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین بخاطر جانمایی خوب و دسترسی نزدیک به اتوبان به عنوان شاهراه اصلی کشور و همچنین قرار گرفتن در کنار دهکده طبیعت می‌تواند به یکی از پاتوق‌های بزرگ فرهنگی کشور تبدیل شود و گردشگران و بازدیدکنندگان بسیاری را بخود جذب کند.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اولویت برنامه های این سازمان عنوان کرد: یکی از اهداف مهم ما شناسایی و تببین سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب دفاع مقدس است که تاکنون مغفول مانده و امیدواریم با نشر این نکات مهم افقی روشن تر برای آینده بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ترسیم کنیم.

وی بیان داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگر و پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور در جهت تجلیل و ارج نهادن به این عزیزان از دیگر برنامه‌های مهم سازمان است که حجت الاسلام «حسن نمازی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح بر آن تاکید فراوان دارند.

محمدیاری تعامل با تمام مسئولان و همکاران در سطح کشور در جهت ارتقاء معنوی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس یاد کرد.

این مسئول با اشاره به تبدیل تهدید شیوع ویروس کرونا به فرصت در ایام گذشته تصریح کرد: با وجود شیوع کرونا، مردم کشور حضور چشمگیر و پررنگ‌تری نسبت با سال‌های گذشته در مراسم سوگواری سرور سالار شهیدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشتند و این نشان‌ دهنده عمق معنویت و ارادت مردم به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) است.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین شاهد آشنایی بیشتر نسل جدید انقلاب با ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت و عاشورایی در این استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها