فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی عنوان کرد؛

مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات مهمترین رویکرد مرزبانی در شمال غرب کشور

سردار احمدعلی گودرزی از فرآیند هوشمندسازی مرز‌های استان آذربایجان غربی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان اسلحه و مهمات یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی است.
کد خبر: ۴۱۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 01September 2020

مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات مهمترین رویکرد مرزبانان در مرزهای شمالغرب کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات هنگ مرزی سردشت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی و مرزبانی در سال جاری هوشمندسازی کنترل مرزهاست که زیرساخت‌های لازم برای آن، ازجمله تجهیزات اوپتیکی، الکترونیکی، پهپادی و خودرو‌های عملیاتی سبک برای پایش مستمر و تصویری مرز‌های طویل کشور در دست آماده‌سازی است.

وی با اشاره به اهمیت استراتژیکی مرز‌های شمال غرب کشور، افزود: به‌زودی هزار کیلومتر از مرز‌های استان آذربایجان غربی به تجهیزات هوشمند رصد و پایش مجهز خواهد شد تا شاهد امنیت پایدار در مرز‌های این منطقه از کشور باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا بر مبارزه با پدیدم شوم قاچاق در مرز‌های کشور تأکید کرد و گفت: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان اسلحه و مهمات یکی از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی و خاصه مرزبانی در مرز‌های کشور است که این مهم به‌طور جد توسط مرزبانان در مرز‌های شمال غرب کشور پیگیری می‌شود.

وی به کشفیات اخیر هنگ مرزی سردشت اشاره و بیان کرد: مرزبانان این شهرستان در چند روز گذشته طی عملیات‌های مختلف مرزی، اقلام ضد فرهنگی، طیور و پرندگان، اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی را از قاچاقچیان به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کشف کردند که در این عملیات‌های مرزی با عواملی که قصد خروج غیر قانونی این اقلام از کشور را داشتند، برخورد شد.

سردار گودرزی مرزبانان را حامی و همراه مرزنشینان دانست و خاطرنشان کرد: استمرار امنیت پایدار مرز‌های کشور، مرهون تعامل مرزنشینان با مرزبانان است؛ مرز جایگاه ملی دارد و همه مرزنشینان موظف هستند که در سرتاسر مرز‌های کشور مرزبان باشند و از کیان کشور پاسداری و دفاع کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار