تقدیر رئیس سازمان اوقاف از هیأت‌ها و خدام امامزادگان برای اجرای شایسته عزاداری

حجت‌الاسلام «سید مهدی خاموشی» در پیامی از مدیران کل، روسای ادارات اوقاف، هیأت امنا و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه، مبلغان، ذاکران و هیأت‌های مذهبی به دلیل اجرای شایسته برنامه‌های عزاداری سالار شهیدان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۴۱۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ - 01September 2020

تقدیر رئیس سازمان اوقاف از هیأت‌ها و خدام امامزادگان برای اجرای شایسته عزاداریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی از مدیران کل، روسای ادارات اوقاف، هیأت امنا و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه، مبلغان، ذاکران و هیأت‌های مذهبی به دلیل اجرای شایسته برنامه‌های عزاداری سالار شهیدان تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام تقدیر آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ان لقتل الحسین علیه السلام حرارة فی قلوب المومنین لاتبرد ابدا

خداوندا، مخصوص توست ستایش شکرگزاران در مصیبت زدگی ایشان، ستایش خدای را در عظمت و بزرگی مصیبتم.
خدایا شفاعت حسین (علیه السلام) را در روز ورود به صحرای محشر روزی‌ام گردان. (فراز پایانی زیارت عاشورا)

بر خود لازم می‌دانم از بصیرت بالا و معرفت والای عزاداران سیدالشهداء در تعظیم شعائر الهی و اقامه عزای حضرت اباعبداالله الحسین (علیه السلام) تقدیر و تشکر نمایم.

نظر به شرایط به وجود آمده در کشور، از ماه‌ها قبل دوستان و دشمنان نسبت به نحوه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم اظهار نظر نمودند. رعایت دستورالعمل‌های صادره از سوی مراجع ذیربط توسط عزاداران و هیأت‌های مذهبی و در عین حال اقامه باشکوه عزای خامس اهل کساء حضرت اباعبداالله الحسین (علیه السلام) و انعکاس آن از رسانه‌های جمعی مراتب شکرگزاری اینجانب را به دنبال داشت.

بی تردید رهنمود داهیانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت االله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه االله) در هدایت مؤمنین و ترسیم خط مشی عزادرای‌ها و کمک‌های مؤمنانه در فرمایشات ایشان در روز عید سعید قربان تکیف را بر همگان روشن نمود.

در پایان از مجاهدت‌های خالصانه و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران کل، روسای ادارات اوقاف و هیئات امنا و خدام محترم امامزادگان و بقاع متبرکه و نیز از مبلغین، ذاکران و هیئات مذهبی در اجرای شایسته برنامه‌های عزاداری کمال تشکر و امتنان را داشته و از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات ایشان را در خدمت‌گزاری به این آستان مقدس و ذراری پاک ایشان خواستارم.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار