چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان خبر داد؛

رونمایی از 50 عنوان کتاب دفاع مقدس در کرمان

سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» گفت: در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس از 50 عنوان کتاب که به معرفی شهدای استان می پردازند، رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸ - 01September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» در دومین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان با اشاره به شعار چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم»، اظهار داشت: 26 هزار برنامه در راستای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سراسر کشور برنامه ریزی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه در استان و در راستای چهلمین سالگرد دفاع مقدس 12 کمیته مسئولیت اجرایی کردن برنامه‌های حوزه دفاع مقدس را عهده دار هستند گفت: در استان کرمان 98 برنامه در راستای چهلیمن سالگرد دفاع مقدس برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.   

وی در ادامه به تشریح بخشی از برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت و گفت: باغ موزه دفاع مقدس باید مرجع اسناد دفاع مقدس باشد تا اسناد جمع آوری شده در جهت آشنایی نسل جوان با دوران هشت سال دفاع مقدس منتشر گردد و در همین راستا مکانی برای نگهداری اسناد در باغ موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده که پژوهشگران و محققان با مراجعه به این مکان می توانند در این حوزه پژوهش کنند.

مهدوی با اشاره برگزاری نمایشگاه چهل سال اقتدار و سربلندی در باغ موزه دفاع مقدس کرمان گفت: در آغاز هفته دفاع مقدس و در 31 شهریور دیدار تصویری اعضای ستادهای چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برنامه ریزی شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: در استان کرمان 120 هزار رزمنده در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و در راستای چهلمین سالگرد دفاع مقدس تعدادی از این عزیزان در سراسر استان تجلیل خواهند شد.

محمود مهدوی فرد افزود: در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس از 50 عنوان کتاب که 21 عنوان آن صوتی است و به معرفی شهدای استان می پردازند، رونمایی خواهد شد.

وی به برگزاری نماز جمعه در چهارم مهر امسال به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی در مناطقی که سفید اعلام می شود، اشاره کرد و گفت: برگزاری محافل خاطره گویی و شعرخوانی، رونمایی از موشن گرافیک شهید کازرونی و مستند شهید حسین پورجعفری از جمله این برنامه ها است.

رونمایی از 50 عنوان کتاب دفاع مقدس در کرمان///د ر حال ویرایش

محمود مهدوی فرد با اشاره به صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس ادامه داد: رونمایی از سرود دانش آموزی با موضوع «حاج قاسم» در هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس شهید «حاج قاسم سلیمانی»، جشنواره اسوه های صبر و مقاومت و تجلیل از زنان ایثارگر استان از جمله برنامه های این ایام است.

در ادامه مسئولین 12 کمیته حاضر در جلسه به شرح برنامه های اجرایی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداختند و سپس از سوی ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس، حکم های اعضای کمیته تقدیم مسئول کمیته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار