فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:

شهادت اوج کمال ابنای بشر است

سردار شهسواری گفت: شهادت از برترين واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدس‌ترين مفاهيم معارف الهی به شمار می‌رود، به طوری که شهادت اوج کمال ابنای بشر است.
کد خبر: ۴۱۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ - 01September 2020

شهادت اوج کمال ابنای بشر است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی امروز در دیدار با خانواده شهید قدرت داهیم در سلماس، اظهار داشت: اهداف و آرمان‌های شهدای میهن اسلامی باید برای نسل جدید تبیین شود، تا اینکه آنها نیز ادامه دهنده این راه باشند.

وی ادامه داد: به شهادت تاریخ، دین مقدس اسلام که کامل‌ترین نسخه الهی برای هدایت، شفای امراض درونی و کمال بشر است، از بدوِ پیدایش تاکنون، از طرف دشمنان حق و عدالت و معرفت، در معرض انواع حمله‌ها و تهاجم‌ها بوده و خواهد بود.

این مسئول گفت: از این رو، خداوند متعال باید راهکارهای مناسبی را جهت حفظ دین پیش بینی می‌کرد، چرا که حفظ، گسترش، بالندگی و اقتدار دین و جامعه دیندار، در گرو داشتنِ راهکارهای دفاعی مناسب برای این منظور است، تا از هر گونه آسیب و خطر دشمن در امان بماند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: با بررسی قرآن کریم و روایات ائمه معصوم (ع) می توان دریافت که فرهنگ شهادت‌طلبی، یکی از مهم‌ترین راهکارهای اجتماعی دین برای تحصیل هدف پیشین است.

وی شهادت را قله کمال انسان دانست و تصریح کرد: شهادت از برترين واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدس‌ترين مفاهيم معارف الهی به شمار می‌رود، به طوری که شهادت اوج کمال ابنای بشر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها