چهل‌سالگی سرو/

برگزاری سومین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان در اهواز

سومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس خوزستان با اولویت برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استانداری خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ - 02September 2020

برگزاری سومین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان در اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اولویت برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استانداری خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با حضور استاندار خوزستان و «فاضل عبیات» معاون عمرانی استاندار همراه بود، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بر انجام هر چه بیشتر و بهتر ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان با پیوست چهل سالگی دفاع مقدس تاکید کرد.

وی ضمن اهمیت کیفیت بخشی به محتوای برنامه‌های امسال با توجه به بحران کرونا اظهار داشت: استفاده از بستر رسانه و به خصوص فضای مجازی باید اولویت برنامه‌های امسال باشد.

دبیر ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان خطاب به مسئولان کمیته‌های هفت گانه افزود: ترویج فرهنگ دفاع مقدس را نباید فقط در مناسبت هایی همچون هفته دفاع مقدس محصور کنیم چرا که نسل جوان و پرسشگر ما همچون رود جاری هستند و ما هم باید پا به پای آنان پاسخگوی شبهات و سوالات آنها باشیم و از این غافله عقب نمانیم.

یوسفی در ادامه با اعلام آمادگی برای افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان، بیان داشت: در هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور آماده افتتاح بکرترین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کشور در آبادان هستیم و به همین منظور هفته آینده جلسه‌ای با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان مرتبط در این مرکز برگزار می کنیم تا مقدمات بهتر این انجام مراسم افتتاح به صورت ویدئو کنفرانس را مهیا کنیم.

در ادامه این نشست، مسئولان کمیته ها و اعضا حاضر در جلسه پیشنهادات و نقطه نظرات خود را جهت هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های هفته دفاع مقدس ارائه کردند و خواهان نوآوری و استفاده بهینه از فضای مجازی در تولید محتوا شدند.

در پایان سومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان «فاضل عبیات» معاون عمرانی استاندار خوزستان به جمع بندی جلسه پرداخت و گفت: هر چه قدر برای شهدا، رزمندگان، ایثارگران با محوریت جامعه جوان کشور در خصوص دفاع مقدس کار کنیم، کم است و انتظار از استان خوزستان این است که در این حوزه سرآمد و پیشرو باشد.

وی بر انجام مصوبات قبلی تاکید کرد و خواهان اعلام آمادگی همه دستگاه ها برای حضور جهادی در برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در اول مهر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها