رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

دستگیری ۱۴۶ خرده‌فروش مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته

سردار سرتیپ رحیمی از کشف ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۱۴۶ خرده‌فروش مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ - 02September 2020

رحیمیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه مرحله ششم «طرح ظفر» که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در اقدامی نو و ابتکاری، طرح پاکسازی محله به محله مناطق آلوده تهران شروع شده است، اظهار داشت: این طرح در شوش، مولوی، هرندی و دروازه غار شروع شد.

وی ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته با بهره‌گیری از ظرفیت تمامی پلیس‌های تخصصی، احکام قضایی اجرا و این مناطق پاکسازی شد که این اقدام، ۱۴۶ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند و ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ۴۰ قاچاقچی عمده و بیش از ۶۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند که از این تعداد ۲۸۰ نفر در سرقت دست داشتند؛ همچنین در این طرح ۱۶ مالخر و ۱۲۰ نفر از اتباع بیگانه که در امر فروش و سرقت دست داشتند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی اضافه کرد: ۲۱ باب خانه و ۲۷ واحد صنفی که مواد مخدر توزیع می‌کردند، در جریان اجرای این طرح پلمب شدند.

وی تصریح کرد: عملکرد پلیس و دستگاه قضا به تنهایی کارساز نخواهد بود و برای پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی که ۳۰۰ هزار خانواده در آن زندگی می‌کنند، باید سازمان‌های دیگر ازجمله شهرداری و سازمان تربیت بدنی وارد میدان شوند؛ این درحالی است که علی‌رغم قول‌های داده شده، متأسفانه از سال گذشته تاکنون هیچ دستگاهی وارد میدان نشده است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه چهار هزار معتاد متجاهر دارای بیماری خاص هستند و باید نگهداری شوند، گفت: تاکنون فقط یک مرکز راه‌اندازی شده است که ظرفیت ۴۰۰ معتاد متجاهر را دارد.

سردار رحیمی عنوان کرد: باید در حوزه نگهداری معتادان متجاهر، به میزان شش تا هفت هزار نفر به ظرفیت‌های قبلی اضافه شود؛ اما تاکنون کاری صورت نگرفته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برخورد با اراذل و اوباش نیز گفت: در این طرح ۲۰ نفر از اراذل و اوباش مناطق شوش، مولوی و هرندی با استفاده از ظرفیت پلیس امنیت، دستگیر شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار