چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه نینوای گلستان خبر داد؛

تکریم و تجلیل از 16 هزار پیشکسوت دفاع مقدس گلستان

سردار «علی ملک شاهکوهی» گفت: از 16 هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان در مراسمی در مرکز و شهرستان‌های استان تجلیل بعمل خواهد آمد.
کد خبر: ۴۱۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ - 02September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه شورای فرماندهان نظامی استان گلستان، پیرامون برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان در چهل سالگی دفاع مقدس و همچنین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، با حضور فرماندهان سپاه، ارتش، ناجا، مرزبانی و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، امروز در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

تکریم و تجلیل از 16 هزار پیشکسوت دفاع مقدس گلستان

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به تشریح عملکرد، فعالیتها و ماموریت ‌ای بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس پرداخت و دستورالعمل اجرایی برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس بخصوص برپایی نمایشگاه و تجلیل از پیشکسوتان را ارائه کرد.

در ادامه سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان ضمن اولویت دانستن ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گفت: امسال با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، فرصت خوبی است تا بیشتر به محتوای فرهنگ و دستاوردهای دوران دفاع مقدس پرداخته شود.

وی در خصوص برپایی نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس عنوان کرد: در این نمایشگاه نقش شهرستان‌ها در دفاع مقدس بطور جدی باید دیده شود و همچنین در خصوص تجهیزات نظامی این نمایشگاه، سپاه و ارتش استان این آمادگی را دارند که از سلاح های غیر عملیاتی در این نمایشگاه استفاده کنند.

ملک در خصوص تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: از 16 هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان در مراسمی در مرکز و شهرستان‌های استان تجلیل بعمل خواهد آمد و پیشنهاد این است که لوح سپاس این عزیزان با امضای استاندار گلستان باشد.  

در پایان هر یک از فرماندهان نظرات، پیشنهادات و امکانات خود را در خصوص نحوه اجرای نمایشگاه و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ارائه کردند.

تکریم و تجلیل از 16 هزار پیشکسوت دفاع مقدس گلستان

تکریم و تجلیل از 16 هزار پیشکسوت دفاع مقدس گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها