معا‌ون دادستان تهران خبر داد؛

اختصاص دو شعبه ویژه برای برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر

مهدی مهرانگیز از اختصاص دو شعبه ویژه برای برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ - 02September 2020

اختصاص دو شعبه ویژه برای برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی مهرانگیز» معاون دادستان تهران صبح امروز در حاشیه مرحله ششم «طرح ظفر» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با حجت‌الاسلام «رئیسی» داشتیم، گزارشی از وضعیت مناطق شوش، مولوی و هرندی به رئیس دستگاه قضا ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه موضوع اجرای طرح تفصیلی شوش، مولوی و هرندی مطرح شد، افزود: تا زمانی که بافت شوش، مولوی و هرندی عوض نشود، این طرح همچون مسکن خواهد بود.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: خیلی از خانه‌های شوش، مولوی و هرندی از استحکام لازم برخوردار نیستند و صرفاً برای مصرف مواد مخدر استفاده می‌شوند؛ اگر شهرداری با ما همکاری کند، طبق ماده ۵۵ این منازل تخریب خواهند شد.

مهرانگیز همچنین از اختصاص دو شعبه ویژه برای برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: برخورد با سارقان، اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر به جد در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد.

معاون دادستان تهران خاطرنشان کرد: مرکزی با ظرفیت ۴۰۰ نفر راه‌اندازی شده است که معتادان متجاهر بالای ۶۰ سال و کسانی که زخم باز دارند، در آن نگهداری خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار