آیین معارفه مسئول حفاظت اطلاعات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل برگزار شد

آیین معارفه مسئول حفاظت اطلاعات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با حضور رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ - 02September 2020

آیین معارفه مسئول حفاظت اطلاعات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز مراسم معارفه مسئول حفاظت اطلاعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل با حضور رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.

در ابتدای جلسه «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل با اشاره به فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ، وجود مسئول حفاظت اطلاعات را در کنار کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مثبت و سازنده ارزیابی کرد.

در ادامه رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به فیوضات ماه محرم بیان داشت: دفاع مقدس مدرسه‌ای از دانشگاه و مدارس بزرگ و بی شمار عاشوراست.

وی در ادامه گفت: کسب روزی و لقمه حلال، مرگ با اختیار و انتخاب آگاهانه شهادت و ولایتمداری و ذوب در ولایت از مشترکات عاشورای امام حسین (ع) و دفاع مقدس است که باید برای همیشه تاریخ سرلوحه تمامی آزادی خواهان جهان باشد.

در این جلسه که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، مسئول حفاظت اطلاعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار