مسئول بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

برگزاری رزمایش کمک مومنانه با حضور ادارات مازندران / راه‌اندازی ۳۸ میز خدمت جهادی

سرهنگ «علی نجفی» از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با محوریت شهید «حسین مرتضوی‌زاده» شهید شاخص بسیج کارمندان کشور و شهید «قاسم سلیمانی» و با حضور ۱۴ دستگاه و اداره کل در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ - 02September 2020

برگزاری رزمایش کمک مومنانه «میز خدمت» با حضور ادارات مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «علی نجفی» مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا استان مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید کردند بر اینکه به سراغ نیازمندان حادثه دیده در زمان شیوع کرونا و سایر نیازمندان و خانواده‌های نیازمند باید رفت، اظهار داشت: اقدامات زیادی در رزمایش کمک مومنانه مرحله اول در ماه مبارک رمضان و رزمایش دوم که در سه مقطع در مازندران همانند سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود؛ بسیج کارمندان نیز برنامه‌ها و اقداماتی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بسیج کارمندان سپاه از گلوگاه تا رامسر بوده و فقط در مرکز استان نیست، تصریح کرد: در دهه امامت اقلام و گوشت نذری بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش مصادف شد با روز کارمند که با محوریت شهید حسین مرتضوی‌زاده شهید شاخص بسیج کارمندان کشور و شهید قاسم سلیمانی برنامه برگزار شد و از ۱۴ دستگاه و اداره کل در سطح استان دعوت کرده تا در این رزمایش مشارکت داشته باشند.

سرهنگ نجفی در ادامه افزود: از مجموع این ۱۴ اداره کل استان ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۳۰۰ هزار تومان به طور میانگین تهیه و توزیع شده است.

وی در خصوص اجرای طرح میز خدمت از سوی بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: برای شهرها و روستاهایی که در سطح استان از برخی نعمت‌ها همچون برق و جاده دسترسی برخوردار نیستند؛ مدیران ادارات ذی‌ربط را پای کار آورده تا درصدد کمک به مناطق آسیب دیده باشیم.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران ادامه داد: با شناسایی مناطق آسیب دیده و کم برخوردار از سوی سپاه مقاومت هر شهرستان اقدام به کمک رسانی خواهیم کرد.

سرهنگ نجفی عنوان کرد: خدماتی مانند ساخت استادیوم ورزشی، برق‌دار کردن روستاها، آسفالت راه دسترسی و کمک به افراد ناتوان در مناطق شناسایی شده از اقداماتی است که با میز خدمت مقدمات اجرا و تسهیل و تسریع در تحقق آنان در هر شهرستان انجام می پذیرد.

وی متذکر شد: ارائه میز خدمت یه موضوع و پیگیری و حل مشکلات آن منطقه آسیب دیده موضوع دیگر بوده که از سوی بسیج ادارات و کارمندان بررسی می‌شود تا به نتیجه برسد.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: در هفته دولت امسال ۳۸ میز خدمت جهادی بیرون از نهاد اداری و ۲۶ میز خدمت درون نهادها از سوی بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در سطح استان برای پیگیری و کمک به مناطق آسیب دیده ارائه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها