فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

خلیج فارس برای دوستان امن و برای دشمنان نا‌امن است

سردار «رمضان زیراهی» گفت: خلیج فارس برای دوستان ما امن است و برای دشمنان ما ناامن و امروز به پاس گرامیداشت یاد شهید رئیسعلی دلواری رژه قدرت در خلیج فارس در آب‌های دلوار زادگاه این شهید با حضور شناورهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ - 02September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیراهی» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حاشیه رژه شناورهای نیروهای مسلح  همزمان با صدوپنجمین سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار اظهار داشت: امروز سالروز شهادت سردار جنوب رئیسعلی دلواری است که نماد مبارزه در برابر ابرقدرت زمان خود یعنی استعمار پیر انگلیس بود.

وی گفت: استان بوشهر سرشار از افتخارات است و به همین علت همواره مورد تهدید بوده، اما با رهبری عالمان دینی و رشادت مردان شجاعش در برابر استعمار و استکبار ایستاده و آن‌ها را شکست داده است.

این مسئول بوشهر را سرزمین غروب استعمار و استکبار خواند و ادامه داد: همان طور که رئیسعلی دلواری شجاعانه دشمن زمان خود را به ستوه آورده بود اکنون هم فرزندان این مرز و بوم دشمنان را در خلیج فارس به زانو درآورده‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان داشت: خلیج فارس اکنون در امنیت کامل قرار دارد و نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از کارکنان مومن، متخصص و انقلابی خود در حال پاسداری از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران در این آبراهه استراتژیک است.

زیراهی متذکر شد: خلیج فارس برای دوستان ما امن است و برای دشمنان ما ناامن و امروز به پاس گرامیداشت یاد شهید رئیسعلی دلواری رژه قدرت در خلیج فارس در آب‌های دلوار زادگاه این شهید با حضور شناورهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار