نمایش مقاومت یمنی‌ها در رجزخوانی مرد یمنی مقابل متجاوزان سعودی+ فیلم

به تازگی فیلمی از یک رزمنده یمنی منتشر شده در حالی که به اسارت نیرو‌های نظامی عربستان سعودی درآمده رجز می‌خواند و از حقانیت خود در مقابله با نیرو‌های متجاوز دفاع می‌کند.
کد خبر: ۴۱۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶ - 03September 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حدود شش سال از آغاز جنگ ائتلاف عربستان و برخی کشور‌های عربی علیه مردم یمن می‌گذرد، عربستان به عنوان آغازگر این جنگ با هدف برگرداندن «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مخلوع یمن که از دست‌نشاندگان عربستان سعودی بود، علیه مردم یمن جنگی را آغاز کرد.

هرچند عربستان در حمله به یمن اهداف دیگری، چون تصرف بخشی از خاک این کشور را در سر داشت، اما مقاومت جانانه مردم و جنبش انصارالله یمن باعث عدم پیشروی عربستان شد و توانست با وجود کمبود امکانات ضربات مهلکی را به عربستان سعودی وارد کند که از جمله می‌توان به هدف قرار دادن تاسیسات نفتی آرامکو عربستان اشاره کرد.

وقتی مرد یمنی با رجزخوانی مقابل سربازان سعودی نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند+ فیلم+ فیلم

اما در این میان کشور‌های غربی و حامیان به ظاهر حقوق بشر در پنج سال تجاوز عربستان به خاک یمن تنها به صادر کردن چند بیانیه اکتفا کردند.

به تازگی فیلمی از یک رزمنده یمنی منتشر شده در حالی که به اسارت نیرو‌های نظامی عربستان سعودی درآمده رجز می‌خواند و از حقانیت خود در مقابله با نیرو‌های متجاوز دفاع می‌کند. انتشار این فیلم موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشته است و بسیاری از کاربران شبکه‌های مجازی زبان به تحسین این مرد گشودند. رجزخوانی این مرد یمنی به درستی منطق مردم یمن در مقابله با متجاوزان عربی را نشان می‌‎دهد.

این مرد یمنی رو به سربازارن سعودی می‌گوید:

«من یمنی هستم، همان کس که به سلام دهنده‌ام (صلح کننده) سلام می‌دهم (صلح می‌کنم) و به یاری دهنده‌ام یاری می‌دهم و با دشمنی کننده دشمنی می‌کنم.

اگر کسی به اندازه یک وجب کاری به ضررم کند به اندازه یک آرنج جواب می‌دهم و کسی که بمن ظلم کرد روزی خواهد آمد که بخاطر ظلمش پشیمان خواهد شد.
از من سوال می‌کنی که من کی هستم؟!
درباره من از ناو‌های جنگی‌ات بپرس
از پایگاه‌های هوایی‌ات بپرس
درباره من از هشدار دهنده‌های سعودی‌ات بپرس که با میلیون‌ها خریدی و من به آن‌ها رخنه کردم (آسیب زدم)

من یمنی هستم همان کسی که پاسپورت‌های سعودی در تعقیبم هستند

من یمنی هستم همان کسی که زندان هایتان از من (یمنی ها) مملو است

من یمنی هستم همان کس که مزدوری و کارگری هندی‌ها را به من ترجیح دادی و به پیمان و معاهده خیانت کردی

- مزدوران سعودی: دیوانه است. دیوانه است.

+چرا چرا بخاطر اینکه از مبادی و اصولم حرف می‌زنم دیوانه ام. من یمنی هستم همان کسی که در طول زندگی ام هیچ گاه ذلت و زندگی در سایه متجاوزان را در طی یکصد سال قبول نکردم تا زمانی که رهایی (آزادی) اتفاق افتاد.

من یمنی هستم همان کسی که در طول حیاتم، زندگی در سایه اشغالگری بریتانیا را در طول ۱۲۸ سال نپذیرفتم تا زمانی که تحریر (آزادی) اتفاق افتاد و یمنی‌ها هر سال سالروز خروج آخرین اشغالگر بریتانیایی را جشن می‌گیرند...

- مزدوران سعودی؛ تهدید به استفاده از اسحله (شلیک)

+ اگر می‌توانی انجامش بده (شلیک کن) من یمنی هستم همان کسی که می‌دانم خون و مال و آبروی مسلمان بر مسلمان دیگر حرام است. من یمنی هستم همان کسی که قدرت خدا را نسبت به خود بیاد می‌آورم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها