معاون تربیت و آموزش ارتش:

دانشگاه افسری امام علی (ع) مرکزی برای تربیت نیروی انسانی ارزشی و ولایتمدار است

 امیر علیرضا شیخ گفت: دانشگاه افسری امام علی(ع) به عنوان سکان‌دار تربیت دانشجویان ارتش مورد اعتماد‌ترین مرکز برای تربیت نیروی انسانی ارزشی و ولایتمدار است.
کد خبر: ۴۱۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ - 02September 2020

دانشگاه افسری امام علی (ع) مرکزی برای تربیت نیروی انسانی ارزشی و ولایت مدار استبه گزارش دفاع‌پرس از تهران، امیر سرتیپ دوم «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش در هجد‌همین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت جوادالائمه (ع) نزاجا اظهار داشت: پوشیدن لباس مقدس سربازی ارتش، شما را به مرحله از خودگذشتگی و فداکاری می‌رساند، مسیر خدمت شما دفاع از ارزش‌های دینی و مذهبی است.

شیخ تصریح کرد: امروز شما به درجه‌ای از کمال رسیده‌اید، آگاهانه لباسی را به تن پوشیده‌اید تا از آرمان‌ها و ارزش‌های ملی دفاع کنید، تمام مدافعان ما زمانی که به بلوغ رسیده‌اند به مرحله جدیدی بنام ازخودگذشتگی دست یافته‌اند، شما دانشجویان نیز امروز با ورود به ارتش جمهوری اسلامی ایران به مرحله ازخودگذشتگی و فداکاری رسیده‌اید.

وی تاکید کرد: دانشگاه افسری امام علی(ع) به عنوان سکان‌دار تربیت دانشجویان ارتش مورد اعتماد‌ترین مرکز برای تربیت نیروی انسانی ارزشی و ولایتمدار است که فرماندهی معظم کل قوا نشان ایثار و فداکاری را به آن اعطا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار