استاندار کرمان:

شهید باهنر بهترین الگو برای مدیران و کارکنان دولت است

استاندار کرمان گفت: شهید باهنر بهترین الگو برای مدیران و کارکنان دولت است و اگر مبانی مدیریتی شهید باهنر در جامعه تبیین و مستقر شود، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ - 02September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمدجواد فدایی» در آیین اختتامیه جشنواره «خورشید کویر» ویژه سالگرد شهادت شهید «محمدجواد باهنر» با بیان اینکه پیروی از الگوهای تربیتی در بین دانشمندان علم تعلیم و تربیت و همچنین در فرهنگ قرآنی بسیار توصیه شده است، اظهار داشت: ویژگی مهم شهید باهنر این بود که در هر شرایطی متناسب با آن موقعیت عمل می کرد و حتی در شرایطی که برای وی محدودیت ایجاد می شد، راه جدیدی برای ادامه فعالیت های خود جستجو می کرد.

استاندار کرمان با بیان این نکته که تالیف کتب دینی در قبل از انقلاب به دلیل ایجاد محدودیت از طرف رژیم طاغوت، کار سختی بود افزود: شهید باهنر با هدف تربیت سرمایه های آینده مملکت این کار سخت را انجام داد و ثابت کرد که انسان در محدودیت ها نیز کارهای ارزشمند و ماندگار زیادی می تواند انجام دهد.

وی اعتقاد به خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه را از دیگر ویژگی های شهید باهنر ذکر کرد و گفت: شهید باهنر ضمن اینکه معتقد بود باید مشکلات مردم را حل کرد، به این کار باور قلبی داشت و مدیری که به حل مشکلات مردم باور داشته باشد نیاز به دستور و کسب تکلیف از مافوق ندارد.

فدایی با بیان اینکه شهید باهنر بهترین الگو برای مدیران و کارکنان دولت است تصریح کرد: اگر مبانی مدیریتی شهید باهنر در جامعه تبیین و مستقر شود و مدیران ما به آن اعتقاد ویژه داشته باشند، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار