چهل‌سالگی سرو/

تشریح برنامه‌های کمیته اجرایی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های کمیته اجرایی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۱۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ - 02September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «مصطفی مثنوی» جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست ستاد استانی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با تشریح عملکرد کمیته اجرایی این ستاد، اظهار داشت: جلسات این کمیته در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل و اقدامات لازم برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس انجام شده است.

وی افزود: برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با همکاری تیپ 48 فتح در حال اجرا بوده که مورد استقبال جامعه ایثارگری استان و عموم مردم قرار گرفته است. 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی شده است که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، 12 عنوان کتاب تولید شود که تعدادی از این کتاب‌ها در آستانه هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

مثنوی با بیان اینکه معرفی شهدای استان در فضای مجازی و صدا و سیما در دستورکار بوده و به صورت هفتگی در حال انجام است، ابراز کرد: کارنامه عملیاتی استان در دوران دفاع مقدس توسط فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در قالب هشت کتاب شهرستانی در دست تدوین است.

وی متذکر شد: در هفته دفاع مقدس امسال، به علت شرایط کشور به لحاظ شیوع بیماری کرونا، رزمایش و شبیه‌سازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس اجرا نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها