امام جمعه کرمان:

شهید باهنر نمونه یک مدیر مردمی بود/ تجلیل از شهدا، تجلیل از خط شهادت است

امام جمعه کرمان گفت: شهید باهنر در بین شخصیت‌های اجرایی دولت، مدیری مردمی و متواضع بود و مانند بقیه مردم زندگی و رفتار می کرد.
کد خبر: ۴۱۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ - 02September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌ سلیمانی» در جشنواره «خورشید کویر» با بیان اینکه دستورات دینی با ما حرف می‌زنند و رسالت ما را مشخص کرده‌اند اظهار داشت: قرآن کریم برای هدایت انسان‌ها آمده و از قرآن کریم باید برای رسیدن به مقصد، درس بگیریم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه تجلیل از شهدا، تجلیل از خط شهادت است و شهادت در راه خدا بالاترین کمال انسان است افزود: بالاترین مرحله قرب به خدا شهادت است و افرادی که به مقام شهادت می رسند، انسان‌های بزرگ و وارسته ای هستند.

حجت الاسلام علیدادی بیان داشت: شهید باهنر در بین شخصیت‌های اجرایی دولت، مدیری مردمی و متواضع بود و مانند بقیه مردم زندگی و رفتار می کرد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان حتما کتاب های شهید باهنر وشهید مطهری را مطالعه کنند افزود: کتاب های شهید مطهری آن قدر خوب و دقیق به رشته تحریر درآمده است که اکنون و پس از سال ها از تالیف آن ها تصور می کنیم به تازگی نوشته شده است.

در ادامه این مراسم «حسین انجم شعاع» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان، شهید باهنر را یکی از متفکران و اندیشمندان اسلامی دانست و افزود: با ترویج سیره شهیدان باهنر و رجائی در جامعه، بسیاری از مشکلات کنونی حل خواهد شد.

وی افزود: این دو شهید بزرگوار الگویی برای مدیران امروز جامعه اسلامی از نظر اخلاص، توکل، ایثار، گذشت، ساده زیستی و خدمت بی منت مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه محسوب می شوند.

انجم شعاع تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر حکومت اسلامی را خوب فهمیدند و درک کردند، چون که علاوه بر تفکر و اندیشه اسلامی ناب، دغدغه ترویج اسلام ناب را نیز در سطح جامعه را داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار