گانتز خواستار عدم بازگرداندن پیکر شهدای فلسطینی به خانواده‌هایشان شد

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی درخواست وزیر جنگ این رژیم درخصوص عدم بازگرداندن پیکر شهدای فلسطینی به خانواده‌هایشان را مورد تأیید قرار داد.
کد خبر: ۴۱۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ - 02September 2020

گانتز خواستار عدم بازگرداندن پیکر شهدای فلسطینی به خانواده‌هایشان شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه خواستار عدم بازگرداندن شهدای فلسطینی به خانواده‌هایشان شد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، گانتز در جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی درخواست کرد علاوه بر شهدای اعضای جنبش «حماس»، دیگر شهدای فلسطینی نیز به خانواده‌هایشان بازگردانده نشوند.

این درخواست گانتز از سوی کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مورد تأیید قرار گرفت تا برگ دیگری به اقدامات خصمانه این رژیم جنایتکار علیه مردم مظلوم فلسطین افزوده شود.

پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با نگه‌داشتن شهدای فلسطینی و عدم تحویل آن‌ها، برای انجام مذاکرات با طرف فلسطینی امتیاز جمع می‌کرد.

در حال حاضر پیکر چهار شهید فلسطین در دست رژیم صهیونیستی قرار دارد که طبق این مصوبه جدید، به فلسطین بازگردانده نمی‌شوند.

در جدیدترین مورد از جنایات رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینی‌ها، روز گذشته (سه‌شنبه) ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن یک نظامی صهیونیست را در حالی نشان می‌دهد که زانوی خود را بر روی گردن یک معترض میانسال فلسطینی که در حین اعتراضات در کرانه باختری بازداشت شده، می‌فشارد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار