پلیس فتا هشدار داد:

گول سایت های فروش خودروهای دست دوم را نخورید

پلیس فتای استان سمنان به کاربران اینترنت هشدارداد بیشتر سایت های تبلیغاتی فروش خودروهای کارکرده جعلی بوده و خودروهای تبلیغاتی نیز فاقد هویت واقعی است.
کد خبر: ۴۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰ - 17February 2015

گول سایت های فروش خودروهای دست دوم را نخورید

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، اینترنت نامی آشنا در همه جهان است و امروزه در کلیه جوامع بشری مورد استفاده قرار می گیرد.

از طرفی افراد سودجو و فرصت طلب نیز از قابلیت های این فضا استفاده کرده و برای کسب منفعت شخصی، اقدام به راه اندازی سایت ها و وب گاه هایی با عناوین مختلف می نمایند.

در این خصوص کاربران فضای مجازی به این نکته توجه داشته باشند که افراد فرصت طلب با درج تبلیغات مختلف و اغواکننده با عنوان فروش خودروی کارکرده(دسته دوم) مناسب و زیرقیمت بازار و... کاربران را ترغیب به مراجعه به سایت خود و خرید خودرو می کنند.

با توجه به این که بیشتر این سایت ها جعلی و خودروهای تبلیغی نیز فاقد هویت واقعی است، خریداران هدف کلاهبرداری اینترنتی قرارمی گیرند پس کاربران باید از اعتماد به این گونه تبلیغات پرهیز و به توصیه های پلیس توجه کنند.

در همین راستا، پلیس فتای استان سمنان از شهروندان خواست به این سایت ها اطمینان نکرده و فریب آگهی های کاذب را در فضای مجازی نخورند.
 
در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک در فضای سایبر نظیر کلاهبرداری های اینترنتی، جعل عنوان، وب سایت های جعلی، سایت هایی با محتوای مجرمانه و مغایر با شئونات اسلامی و... مراتب را با ارائه مستندات از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما به پلیس گزارش نمایند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار