نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

وجود معنویت در فرماندهان نیروهای مسلح مایه مباهات است

حجت‌الاسلام مهدی قریشی گفت: وجود معنویت و عبودیت از شاخصه های مهم فرماندهان نیروی مسلح نظام اسلامی بوده که مایه افتخار و مباهات است.
کد خبر: ۴۱۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ - 02September 2020

وجود معنویت در فرماندهان نیروهای مسلح مایه مباهات است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در دیدار با سردار احمدعلی گودرزی، فرماندهی مرزبانی ناجا، ضمن تسلیت شهادت سالار شهیدان و آرزوی توفیق و موفقیت برای وی به اهمیت مرزبانی در جمهوری اسلامی تأکید کرد و نیروهای مرزبانی را مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی گفت: در دنیا مسئولیتها و مدیریت ها اعتباری و موقتی هستند ولی می‌توان از این فرصت برای سعادتمندی دنیا و آخرت استفاده کرد در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز داشتن مسئولیت نعمت الهی است و باید قدردان لطف الهی بود.

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود وجود معنویت را در فرماندهان نیروی مسلح یکی از امتیازات ویژه و تدابیر مهم فرماندهی معظم کل قوا برشمرد و ادامه داد: وجود معنویت و عبودیت از شاخصه های مهم و فرماندهان نیروی مسلح نظام اسلامی بوده که مایه افتخار و مباهات است و ما قدردان این روحیه در نیروهای مسلح هستیم و اگر موفقیتی در توان دفاعی کشور بوجود آمده از برکت همین ایمان راسخ و معنویت مثال زدنی قوای مسلح است.

وی شاه کلید موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی را تقوی دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسلح به سلاح تقوا و خدا ترسی باشیم خداوند متعال با الطاف خود گره‌ها و مشکلات فردی و اجتماعی، امنیتی و حتی سیاسی و اقتصادی را برطرف خواهد کرد و مسیر موفقیت و پیروزی را هموار خواهد کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان به مشکلات استان در حوزه مرز نیز اشاره کرد و گفت: استان آذربایجان غربی به لحاظ هم مرز بودن با سه کشور از موقعیت خاص جغرافیایی برخوردار است و مشکلاتی مانند قاچاق کالا، احشام، مشروبات و سلاح و ... جزو تهدیدات مرزی این منطقه محسوب می شود که امیدواریم با تدابیر فرماندهی مرزبانی و با رایزنی های ملی از طریق شورای عالی امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و سایر نهادهای مهم در مرکز این مشکلات مطرح شده و حل شود.

وی به توجه جدی به پاسگاه های مرزی و تأمین امکانات برای آن ها نیز اشاره کرده و افزود: استان آذربایجان غربی نیازمند توجه ویژه فرماندهان ناجا برای تجهیز و تأمین امکانات برای پاسگاه های مرزبانی است که امیدواریم در این خصوص توجه ویژه ای به استان آذربایجان غربی داشته باشید و امکانات پاسگاه ها را برای مرزبانان مخلص این نیرو ارتقا دهید.

یادآور می‌شود، ابتدای این دیدار سردار گودرزی نیز به بخشی از اقدامات و برنامه های پیش روی مرزبانی برای بهبود شرایط مرزی و ارتقای توان نیروهای مسلح در مرزهای کشور پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها