امام جمعه بروجرد:

ایثار و ازخودگذشتگی مجاهدان جبهه سلامت ستودنی است

حجت‌الاسلام «سید‌علی حسینی» گفت: کادر بهداشت و درمان که همانا مجاهدان خط اول جبهه سلامت هستند، با روحیه ایثار و فداکاری، در راه مبارزه با این بیماری جان‌فشانی و از‌خودگذشتگی می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ - 03September 2020

ایثار و از خود گذشتگی مجاهدان جبهه سلامت ستودنی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز در یادواره اولین شهید سلامت استان لرستان «زهرا شیرویه» که در سالن همایش مجتمع امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: خدمات کادر بهداشتی و درمانی در خط مقدم جبهه سلامت ستودنی و بی‌نظیر است.

وی با قدردانی از خدمات مثال‌زدنی کادر درمانی، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا پرستاران چند ماهی است که زندگی خود را رها کرده و بر بالین بیماران کرونایی حاضر می‌شوند.

امام جمعه بروجرد از پرستاری به عنوان شغلی بزرگ و با عظمت یاد کرد و افزود: کادر بهداشت و درمان که همانا مجاهدان خط اول جبهه سلامت هستند، با روحیه ایثار و فداکاری، در راه مبارزه با این بیماری جان‌فشانی و ازخودگذشتگی می‌کنند که مجاهدت آنها در این راه ستودنی است.

حسینی با ادای احترام به مقام شهدا و شهیدان عرصه سلامت، تاکید کرد: کادر بهداشتی و درمانی در راه مبارزه با ویروس کرونا و کمک به سلامت بیماران همه توان خود را به کار گرفته و البته گاه در این مسیر جان خود را از دست می‌دهند.

«زهرا شیرویه» سرپرستار بخش کرونایی بیمارستان آیت‌الله بروجردی در شهرستان بروجرد بود که بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید و 18 مرداد امسال در دل خاک آرمید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار