نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی:

باید در خصوص تاریخ انقلاب اسلامی اقدامات موثری صورت گیرد/ ضرورت توجه به نشر کتاب‌های خاطرات پشتیبانی دفاع مقدس

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» در آیین رونمایی از کتاب «شدم راننده جنگ» گفت: باید درخصوص تاریخ انقلاب اسلامی اقدامات موثری صورت گرفته و کتاب‌های فراوانی درخصوص پشتیبانی دفاع مقدس به نگارش در بیاید.
کد خبر: ۴۱۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ - 03September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در آیین رونمایی از کتاب «شدم راننده جنگ» اظهار داشت: اگر بخواهیم انسان‌هایی که در برهه‌های حساس کشور را به مردم بشناسانیم باید اقدامات موثری انجام گیرد که به طور مثال می‌توان به برگزاری بزرگداشت شهید «شیخ خیابانی» توسط مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که در آینده نزدیک در تبریز برگزار می شود.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی ادامه داد: باید درخصوص تاریخ انقلاب اسلامی اقدامات موثری صورت گیرد که در این رابطه از حوزه هنری استان قدردانی می کنم که افتخارات آذربایجان را به رشته تحریر در می‌آورند.

وی با اشاره به رونمایی کتاب «شدم راننده جنگ» گفت: باید کتاب‌های فراوانی در خصوص پشتیبانی دفاع مقدس به نگارش در بیاید و همچنین مراسمات تجلیل و بزرگداشت از رزمندگان به دلیل گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تحلیل جبهه و جنگ صورت گیرد.
 
این مسئول ادامه داد: باید نقش آذربایجان، لشکر عاشورا و شهید مدنی در ارتباط با سوسنگرد و شلمچه، تهیه و تدوین شده و در اختیار جوانان گذاشته شود.
 
آل‌هاشم ضمن قدردانی از نویسنده کتاب، «رضا قلی‌زاده علیار» بابت به تحریر درآوردن خاطرات حاج «علی‌اکبر دانشور» از از رزمنده هشت سال دفاع‌مقدس حاج «جعفر رضایی» نیز یاد کرد و بیان داشت: باید گنجینه های انقلاب اسلامی با تهیه و تدوین کتاب، دست به دست شود و خانواده‌های شهدا و ایثارگران مورد تکریم قرار گیرند چرا که ما وظیفه سنگین در خصوص شهدا بر گردن داریم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار