رئیس سازمان بسیج سازندگی:

جریان جهادی برای انقلاب اسلامی انسان‌ساز شده است

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: امروز جریان جهادی برای انقلاب، انسان‌ساز شده و هدف نهایی ما از این کار ساختن انسان‌های با تقوا برای یاری امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۴۱۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ - 03September 2020

جریان جهادی برای انقلاب اسلامی انسان‌ساز شده استبه گزارش دفاع‌پرس از فردوس، گرامیداشت روز «فردوس» امروز با حضور سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی ، «مهدی هنری» رئیس بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی، «مجید نصیرایی» نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب در سال ۴۷ در مناطق زلزله‌زده شهرستان فردوس حضوری جهادگرانه داشته‌اند که از این رو به مناسبت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهرستان به جهت کمک به زلزله‌زدگان سال 1347 درست سه روز پس از زلزله مخرب فردوس اين روز را به نام روز «فرهنگ فردوس» نامگذاری كرده‌اند‌‌.

سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی در این مراسم، اظهار داشت: تاریخ تأسیس گروه‌های جهادی در کشور سال ۷۹ عنوان شده اما با کمک جهادی رهبر انقلاب و گروه همراهشان در زلزله سال ۴۷ در فردوس، این تاریخ را به روز حضور جهادگرانه ایشان، اصلاح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز جریان جهادی برای انقلاب، انسان‌ساز شده است، گفت: هدف نهایی ما از این کار ساختن انسان‌های با تقوا برای یاری امام زمان (عج) است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی گروه‌های جهادی را از دستاورد‌های انقلاب می‌دانند، تأکید شد: تک تک ما باید پیام‌رسانی برای ترویج فرهنگ انقلاب و جهاد باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار