مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی؛

سردار «دانشور» دانشمند پشتیبانی دفاع مقدس بود

سردار «عباسقلی‌زاده» با بیان اینکه سردار «دانشور» دانشمند پشتیبانی دفاع مقدس بود، گفت: وی پس از دفاع مقدس، بزرگترین مسئولیت خود یعنی بازسازی عتبات عالیات را به صورت شایسته انجام داده و کارنامه کاملا درخشانی را از خود به جای گذاشت.
کد خبر: ۴۱۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ - 03September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده»، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در آیین رونمایی از کتاب «شدم راننده جنگ» اظهار داشت: با توجه به اینکه تمامی فرماندهان و لشکرهای کشور با افتخار در کنار لشکر عاشورای آذربایجان حضور داشت، این لشکر نیز در دوران دفاع مقدس به وجود رزمندگان خود به ویژه آماد و پشتیبانی افتخار می‌کرد.

وی افزود: در طول دفاع مقدس، رزمندگان گردان‌های پیاده، خط شکن و سایر گردان ها در مواقع خاص در جبهه‌های جنگ حضور داشتند اما رزمندگان آماد و پشتیبانی بدون وقفه در این دوران حضور داشتند و جانفشانی می کردند.
 
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش زنده یاد حاج علی اکبر دانشور در طول انقلاب اسلامی اظهار کرد: سردار حاج «علی اکبر دانشور» دانشمند پشتیبانی دفاع مقدس بود که پس از دفاع مقدس، بزرگترین مسئولیت خود یعنی بازسازی عتبات عالیات به درخشانی انجام داده و کارنامه کاملا درخشانی را از خود به جای گذاشت.
 
سردار عباسقلی‌زاده ضمن قدردانی از حوزه هنری استان به دلیل تولید کتاب «شدم راننده جنگ» تصریح کرد: امیدوارم با همکاری این دو ارگان خاطرات رزمندگان اسلام تهیه و تدوین شده و در اختیار مردم گذاشته شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار