فرمانده سپاه لرستان:

کادر درمان با مجاهدات خویش دوران دفاع مقدس را تکرار کردند

سردار «مرتضی کشکولی» با اشاره به ارائه خدمات پرستاران و پزشکان در شرایط شیوع بیماری کرونا گفت: اینها مانند صحنه‌های دفاع مقدس است و جای شکر دارد.
کد خبر: ۴۱۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ - 03September 2020

کادر درمان با مجاهدات خویش دوران دفاع مقدس را تکرار کردند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در مراسم بزرگداشت شهیده «زهرا شیرویه» سرپرستار بخش کرونای بیمارستان آیت الله بروجردی در سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان پدیده نو ظهور و مؤثر وضعیت جهان را به جهت دیگری تغییر داده اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران منجر به ارائه خدمات فراوان در کشور شد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های کشور بعد از انقلاب در خدمت مردم قرار گرفت عنوان کرد: مجاهدتی که از سوی کادر درمانی، پزشکی و پرستاری در حال انجام است، بخشی از همین خدمات نظام و انقلاب به مردم است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به فعالیت جهادگران، شکوفایی احسان و نیکوکاری و… در کشور بیان داشت: در انقلاب اسلامی احسان و نیکوکاری شکوفا شده است.

کشکولی با اشاره به مشارکت فعال بیش از ۲۳ هزار جهادگر زن در دوران دفاع مقدس و فعالیت ۲ هزار و ۳۰۰ پزشک زن در جبهه دفاع مقدس عنوان کرد: هفت هزار شهید زن و پنج هزار جانباز زن در جنگ هشت ساله نیز نماد مقاومت زنان ایران اسلامی است.

وی افزود: در انقلاب اسلامی، به جز دفاع سخت و امنیتی، توسعه فرهنگ وقف، راه اندازی نهضت مدرسه‌سازی، برگزاری جشن‌های گلریزان و عاطفه، رزمایش کمک مومنانه و… را داشته ایم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به نقش مردم در برگزاری رزمایش کمک مومنانه تصریح کرد: داوطلبی گروههای جهادی در همه عرصه‌ها از جمله سیلاب، اهدای عضو و… ظرفیت‌هایی است که در عرصه‌های مختلف جامعه بعد از پیروزی انقلاب به وجود آمده است.

کشکولی با تاکید بر اینکه اینها از دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی است گفت: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر بیگانگان، حوادث طبیعی، کرونا و… اقتدار دارد به دلیل دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تا امروز در استان ۲.۶ متوفی در روز به دلیل بیماری کرونا ظرف شش تا هفت ماه گذشته داشته‌ایم افزود: این امر با مدیریت قوی، حضور مجاهدانه کادر درمان، همکاری مردم و… بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه اگر امروز مدعی هستیم که در بحرانی‌ترین منطقه جهان، علی‌رغم مبارزه مستمر با قدرت‌های بزرگ و ظالم جهان، مستقل‌ترین، آزاد‌ترین و امن‌ترین کشور جهان هستیم، به دلیل حضور مردم در عرصه‌های مختلف است بیان داشت: بدنه اجتماعی جامعه همراه با نظام است.

کشکولی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبلور اراده ملت است افزود: کمترین اثر این حضور، تأمین امنیت و اخلاق است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به معنویت، برجسته کردن ارزش‌ها، اخلاص، ایثار، توکل، ایمان در خود و جامعه تصریح کرد: رعایت فضیلت‌های خیرخواهی، گذشت، کمک به نیازمندان، شجاعت و اعتماد به نفس نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه در جامعه پزشکی و درمانی ما اخلاق و معنویت متجلی است عنوان کرد: عیار معنویت و اخلاق در جامعه عمومی چشمگیر است و افزایش دارد، ما حق نداریم جایی ناهنجاری اخلاقی دیدیم بگویم که دین و اسلام از دست رفت.

کشکولی تاکید کرد: تا زمانی که توکل، ایثار، اخلاص، گذشت، خیرخواهی و کمک به هم نوع هست شاهد معنویت در جامعه هستیم، در قالب رزمایش کمک مومنانه ایام محرم، از سوی سپاه و با کمک مردم ۱۰ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در حال توزیع بین مردم است.

وی با بیان اینکه این رویکرد دینی و اخلاقی در ایران اسلامی دل‌های جوانان را جذب کرده و روز به روز گروههای جهادی برای حضور در عرصه از هم سبقت می‌گیرند ادامه داد: با استفاده بیانیه گام دوم انقلاب، واقعیت‌های موجود و… بعد از ۴۱ سال با همه دعواهای فضای مجازی، شاهد تحقق معنویت و اخلاق کارکردی در جامعه هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به ارائه خدمات پرستاران و پزشکان در شرایط شیوع بیماری کرونا بیان داشت: اینها مانند صحنه‌های دفاع مقدس است و جای شکر دارد.

کشکولی بر ضرورت مستندسازی اقدامات و فعالیت‌های کادر درمان از سوی نویسندگان، هنرمندان و… در روزهای شیوع کرونا تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار