مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد خبر داد؛

برگزاری جلسه هماهنگی همایش «زن، عشق و حماسه»

«فاطمه ذاکری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد گفت: جلسه هماهنگی همایش «زن، عشق و حماسه» با حضور «فاطمه دانش یزدی» مدیر کل امور بانوان استانداری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ - 03September 2020

«فاطمه ذاکری» مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: جلسه هماهنگی همایش «زن، عشق و حماسه» با حضور «فاطمه دانش یزدی» مدیر کل امور بانوان استانداری یزد برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی همایش «زن، عشق و حماسه»

ذاکری ادامه داد: در این جلسه برخی از دستگاه‌های مرتبط که مسئول برگزاری این همایش هستند شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه این همایش در ۶ مهر ۹۹ در هفته دفاع مقدس با محوریت بانوان برگزار خواهد شد بیان کرد: همایش «زن عشق و حماسه» بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه خیرآباد یزد برگزار می‌شود.

مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد یادآور شد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این همایش از چهل نفر از بانوان پیشکسوت، امدادگر زمان جنگ و مدافعین سلامت تجلیل خواهد شد.

برگزاری جلسه هماهنگی همایش «زن، عشق و حماسه»

ذاکری با اشاره به برگزاری نمایشگاه در کنار این مراسم تصریح کرد: در کنار مراسم غرفه‌هایی که نشان‌گر فعالیت بانوان در طول انقلاب تاکنون است در معرض نمایش قرار می‌گیرد. فعالیت‌هایی نظیر پشتیبانی، امدادگری، مدافعین سلامت، شهدای امنیت، همسران شهدا و جانبازان از جمله فعالیت‌هایی است که در این غرفه به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار