چهل‌سالگی سرو/

سندی از جنایت منافقین در مازندران / دو نیروی انقلابی ترور شدند

در ۱۴ شهریور سال ۱۳۶۰ منافقین در حمله به دو عضو پایگاه بسیج مقاومت امام‌زاده عبدالله (ع) بابل در محله سید جلال سند دیگری از جنایت تروریست‌ها رقم خورد.
کد خبر: ۴۱۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ - 04September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، ۱۴ شهریور سال ۱۳۶۰ سالروز حمله تروریستی منافقین به شهید «جمال نژاد رجبعلی بیشه» و حاج «عباس نصیری» دو تن از اعضای پایگاه بسیج مقاومت امام‌زاده عبدالله (ع) بابل در محله سید جلال و مجروح شدن این دو نیروی انقلابی است.

در این حمله تروریستی شهید «جمال نژاد رجبعلی بیشه» از ناحیه دست و پا مورد اصابت گلوله‌های منافقین و حاج «عباس نصیری» از ناحیه کتف مجروح شده بودند در بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

روایتی از ترور نیروهای انقلابی در بابل / جنایتی دیگر از منافقین در مازندران

بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل

 از راست: شهید «جمال نژاد رجبعلی بیشه»، جانباز ۷۰ درصد حاج «عباس نصیری» و؟

شهید «جمال نژاد رجبعلی بیشه» چهار سال بعد در تاریخ ۱۳۶۴/۱۱/۲۱ در عملیات والفجر ۸ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در قسمتی از وصیت‌نامه شهید «نژاد رجبعلی بیشه» آمده است:

به شما عزیزان توصیه می‌کنم که مطیع امر رهبر باشید و از روحانیون متعهد پیروی کنید. برادرانم از شما تقاضا دارم بسیج، این نهاد اسلامی و مردمی را خالی نگذارید، چرا که بسیج دنباله رو نهضت امام است.

در دفاع از میهن از هیچ چیز دریغ نکنید که دفاع از میهن دفاع از ناموس است. در انجام فرائض دینی به خصوص نماز اول وقت کوشا باشید.

از خواهرانم می‌خواهم که در حفظ حجاب خود نهایت کوشش را داشته باشند که حجاب آنان کوبنده‌تر از خون شهیدان است.

حاج «عباس نصیری» (خادم الشهدا) نیز چند ماه بعد از شهادت همرزم شهیدش، در تاریخ ۱۳۶۵/۴/۱۰ در عملیات کربلای یک دچار مجروحیت شدید سوختگی شد. این جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی بار‌ها در عملیات‌های مختلف دچار مجروحیت شد و تا مرز شهادت پیش رفت، اما با تلاش کادر درمان زنده ماند تا روایتگر ایثارگری دوستان شهید خود شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها