در پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی عنوان شد؛

قدردانی از عوامل باشگاه تراکتور در منقش کردن لباس قهرمانی این تیم به تصاویر شهدا

سردار «عباسقلی‌زاده» در پیامی ضمن تبریک قهرمانی تیم تراکتور در رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال کشور از عوامل این باشگاه در منقش کردن لباس قهرمانی سرخ‌پوشان تبریزی به تصاویر شهدا قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۱۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ - 04September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار، «اصغر عباسقلی‌زاده» در پیامی ضمن تبریک کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال تراکتور در رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، از عوامل این باشگاه در منقش کردن لباس قهرمانی سرخ‌پوشان تبریزی به تصاویر شهدا قدردانی کرد.

متن پیام سردار عباسقلی‌زاده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال تراکتور در رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال کشور را خدمت کادرفنی، بازیکنان، مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار آذربایجان و هواداران پرشور تراکتور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره روح ملکوتی حضرت امام‌ خمینی(ره) و شهدای والامقام مکتب جهاد و شهادت، از اقدام ارزشمندتان جهت منقش کردن تصاویر سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و سردار سرلشکر پاسدار شهید «مهدی باکری» در لباس قهرمانی تراکتور در چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس، قدردانی نموده و موفقیت و سربلندی تیم محبوب آذربایجان را در فصل آتی لیگ‌برتر و رقابت‌های آسیایی آرزومندم.

انشالله همیشه پیروز و سربلند باشید

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار