رئیس پلیس پایتخت:

برخورد پلیس با مجرمان تهاجمی است

سردار حسین رحیمی با بیان اینکه برای برخورد با سارقان، قاچاقچیان، خرده‌فروشان مواد مخدر و اراذل و اوباش طرح‌های مختلفی در طرح انجام شده است، گفت: برخورد ما با مجرمان، تهاجمی است.
کد خبر: ۴۱۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ - 05September 2020

برخورد جدی با سارقین، خرده فروشان و اراذل و اوباش/ برخورد ما با مجرمین تهاجی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با شبکه خبر سیما درباره وضعیت امنیت در تهران اظهار داشت: پلیس تهران بزرگ با اجرای طرح‌های مختلف در برخورد با مجرمان حالتی تهاجمی دارد.

وی گفت: همان‌طور که می‌گوییم پلیس خدمتگزار آحاد مردم است و با مهربانی و رأفت انجام وظیفه می‌کند، اگر کسی بخواهد نظم و امنیت را دچار خدشه کند به شدت با او برخورد می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته، طرح‌های مختلف برای برخورد با مجرمان، سارقان، اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر در حال اجراست.

وی با بیان اینکه طرح «اقتدار» برای برخورد با اراذل و اوباش در تهران برگزار می‌شود، افزود: در خصوص مبارزه با قاچاقچیان مواد، خرده‌فروشان و معتادان متجاهر طرح «ظفر اجرا» می‌شود. وضعیت کنونی تهران قابل قیاس با گذشته نیست و تلاش‌های خوبی برای تأمین امنیت صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: بر اساس شاخصه‎های تعریف شده در تمام بخش‌ها وضعیت امنیتی در تهران خوب است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته سهم پایتخت در وقوع جرایم ۲۹ تا ۳۰ درصد بود که امروز به ۲۱ درصد رسیده و این نشان‌دهنده یک کار بزرگ است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار