چهل سالگی سرو/

برگزاری جلسه هماهنگی مشارکت بانوان قزوینی در برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس

چهارمین جلسه کمیته بانوان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قزوین با حضور مسئول امور بانوان استانداری و کارشناسان فرهنگی استان در سالن جلسات سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ - 06September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، «صدیقه ربیعی»  مسئول امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس کمیته بانوان ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی چهل سالگی دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی‌ها و فداکاری‌های شیر‌مردان و شیرزنان آزادی‌خواهی بود که با ایثارگری‌های خود نه تنها راه حرّیت حسینی و زینبی را ادامه دادند بلکه بر استقامت و استحکام درخت تنومند انقلاب اسلامی افزودند.

وی ادامه داد: باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس حق آنان را ادا نسل جدید را با فرهنگ ایثار و شهامت آشنا کنیم.

ربیعی تصریح کرد: هفته چهل سالگی دفاع مقدس بایستی با شایستگی هرچه تمام تر در کل استان برگزار شود و از کمیته بانوان در فرمانداری های استان نیز انتظار داریم در این خصوص اهتمام جدی تری در شهرستان ها داشته باشند.

این مسئول افزود: ما با مرور جایگاه تربیتی دفاع مقدس، در واقع به مادران امروز یادآور می‌شویم که مادران شهدا چه جایگاهی والایی در خانواده داشتند و برای حفظ اقتدار و عزت این کشور چه نقش آفرینی های معنوی و الهی کردند.

مسئول امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تصریح کرد: ما با مرور خاطرات مادران شهدا، به نسل امروز می آموزیم که مادران به عنوان رکن اصلی خانواده، از چه جایگاه تربیتی و اثرگذاری مثبتی برخوردارند.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب بیان داشت: رسالت دستگاه های فرهنگی استان پرداختن به موضوع مهم بیانیه گام دوم انقلاب برای قشر نوجوان و جوان جامعه می باشد و باید در این راه جدی‌تر ورود کرد چرا که تقویت این نسل آینده ساز، پایداری و استقلال کشور را رقم خواهند زد.

رئیس کمیته بانوان ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس قزوین خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است که به تلاش‌های مدافعان حرم و همچنین مدافعان حوزه سلامت پرداخته شود چرا که امنیت، آرامش و آسایش ما بخاطر ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار