آزاده جانباز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید سلیمانی الگوی مجاهدت و ایثار در جامعه است

«عباسعلی راشکی» گفت: امروزه جوانمردی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مجاهدت و ایثار در جامعه است و تا زمانی که افرادی همچون شهید سلیمانی در جامعه حضور داشته باشند نهضت عاشورا ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۱۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۷ - 06September 2020

شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مجاهدت و ایثار در جامعه هستند«عباسعلی راشکی» آزاده جانباز در گفت‌و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: هدف در دوران دفاع مقدس با هدف امام حسین(ع) از قیام در عاشورا مشابه و یکسان است زیرا هر دو برای نجات اسلام و دین دفاع کردند و هدفشان رضایت خداوند بود. 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس حدوداً ۳۶ کشور جهان با هم متحد شدند و خواستار جنگ با ایران که کشوری با انقلابی نوپا بود شدند، رزمندگان با تنها سلاح خود یعنی ایمان به خدا که پشتوانه انقلاب اسلامی بود در مقابل این ستمگران و ظالمان ایستادند و با تمام توان مبارزه کردند و سرانجام هم پیروز شدند. این جنگ مشابه قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا بود. ایشان با ۷۲ نفر از یارانشان در مقابل هزاران نفر از لشکریان دشمن در روز عاشورا ایستادگی کردند و سرانجام جانشان را در این راه فدا کردند.

این آزاده دفاع مقدس تداوم نهضت عاشورا را با ادامه دادن راه و روش امام حسین (ع) در جامعه دانست و گفت: ادامه دادن راه امام حسین (ع)  و یارانش تنها با صبر و استقامت و جهاد در راه خدا امکان پذیر است که با ایمان و توکل بر خداوند هموار می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: امروزه جوانمردی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مجاهدت و ایثار در جامعه است و همانطور که وی گفته است: «ما ملت امام حسینیم»، تا زمانی که افرادی همچون شهید سلیمانی در جامعه حضور داشته باشند نهضت عاشورا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار