فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد:

۹۵ درصد کمک‌های مومنانه در محمودآباد انجام شد / توزیع ۳۰۰ بسته لوازم التحریر

سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» گفت: هزار و ۵۲۱ خانوار دریافت‌کننده بسته‌های کمک مومنانه در محمودآباد بودند که بالای ۹۵ درصد جامعه هدف این شهرستان پوشش داده شد.
کد خبر: ۴۱۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ - 05September 2020

۹۵ درصد کمک‌های مومنانه در محمودآباد انجام شد / توزیع ۳۰۰ بسته لوازم التحریربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران بسیجی با اشاره به اینکه هزار و ۵۳۰ خانوار نیازمند در شهرستان محمودآباد شناسایی شدند، اظهار داشت: هزار و ۵۲۱ خانوار دریافت‌کننده بسته‌های کمک مومنانه بودند که می‌توان گفت بالای ۹۵ درصد جامعه هدف این شهرستان پوشش داده شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی کل خدمات ارائه شده در مرحله دوم ۳ میلیارد و ۱۴۶ هزار ریال بوده است، تصریح کرد: از این مبلغ هزینه، ۲ میلیارد و ۸۳ هزار ریال از ۱۴۷ مورد منابع خيرين و كمک‌های مردمی و یک میلیارد و ۶۳ هزار ریال از ۵ دستگاه‌ همكار و نهادها در محمودآباد تامین شده است.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد خاطرنشان کرد: ۳۰ کارت هدیه، آماده کردن ۲ سری جهیزیه، ۳۵۰ بسته لوازم التحریر، ۳۰ بسته پوشاک و کفش، پرداخت ۲ قسط عقب‌مانده (قبوض، اجاره) و توزیع ۴ هزار و ۵۷۷ طعام (غذای گرم) از دیگر خدمات ارائه شده در رزمایش مرحله دوم بود.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد گفت: با همت بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمودآباد و با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در رزمایش کمک مومنانه مرحله دوم توزیع شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه انعکاس عملکرد خوب بسیج سپاه ناحیه قطعا با حضور شما اصحاب رسانه بسیجی شهرستان عالی بوده است، افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بر استمرار و تکرار رزمایش کمک مومنانه در شهرستان محمودآباد نیز ادامه پیدا کرده است.

۹۵ درصد کمک‌های مومنانه در سطح محمودآباد انجام شد

حجت‌الاسلام «محمد اسداللهی» نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه ۹۵ درصد کمک‌های مومنانه در سطح این شهرستان انجام شده است، گفت: خبر همراه با تدین سازندگی به وجود می‌آورد و هر آنچه امروز از وقایعی همچون عاشورا داریم از روایت‌ کنندگان صحنه‌هایی مانند کربلا بوده است.

وی افزود: روایت‌ها در گذشته تاکنون و هر شرایط آب و هوایی توسط اصحاب بسیجی رسانه‌ها انعکاس داده شد و امیدواریم ثابت قدم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار