فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد؛

نمایش اقتدار و صلابت مرزبانی در عرصه ورزش‌های نظامی

سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با اعضای تیم حافظان نظم مرزبانی ناجا گفت: با کسب مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات روسیه، اقتدار و صلابت در عرصه ورزش‌های نظامی برای کشور رقم خورد.
کد خبر: ۴۱۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ - 05September 2020

نمایش اقتدار و صلابت مرزبانی در عرصه ورزش‌های نظامی/ کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات روسیهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با تیم حافظان نظم مرزبانی ناجا با تبریک کسب مقام نایب‌قهرمانی این تیم در مسابقات بین‌المللی کشور روسیه، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، حضور این تیم در المپیک ارتش‌های جهان و همچنین کسب رتبه نایب‌قهرمانی که حاصل از تلاش و آمادگی جسمانی تیمی و فردی بوده، ستودنی است.

وی افزود: با حضور مقتدرانه و با صلابت در این مسابقات، اقتدار را در عرصه ورزش‌های نظامی برای کشور رقم زدید.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: امیدواریم این افتخار ارزشمند در تقویت روحیه مردانگی، دلاورمردی، تقویت قوای جسمانی و حفظ اقتدار مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مؤثر واقع شود.

سردار گودرزی با بیان اینکه مرزبانی در لجمن مأموریت‌های عملیاتی، تاکتیکی و رزمی قرار دارد، اظهار داشت: ارتقاء آمادگی جسمانی در توان عملیاتی مرزبانان مؤثر است و شادی و نشاط را در بین کارکنان به ارمغان می‌آورد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های تیم اعزامی به کشور روسیه، خاطرنشان کرد: تلاش‌های شما ارزنده بود و از طرف همه همکاران در نیروی انتظامی کسب مقام دومی مسابقات حافظان نظم را به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم خداوند توفیق خدمتگزاری به شما رزمندگان و ورزشکاران اعطاء کند.

تیم حافظان نظم مرزبانی ناجا در چهار رشته تیراندازی با سلاح و تپانچه، عبور از موانع شبیه‌سازی شده داخل شهر، گشت خودرویی و عبور از موانع جاده‌ای برای حضور در مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۰ به کشور روسیه اعزام و موفق شد که در رقابت با ۸۳ تیم در رشته‌های مختلف از ۲۸ کشور جهان به مقام دوم این مسابقات دست یابد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار