معرفی شهدای مداح لشکر 31 عاشورا (26)؛

دشمنان در توطئه هستند تا اسلام را از میان ببرند

شهید «محمد تقى ميانجى» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: امروز دشمنان که از زمان پيامبر(ص) زياد است در توطئه‌اى هستند كه بتوانند مسئله اسلام را از ميان ببرند، اما گول خورده‌اند
کد خبر: ۴۱۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ - 05September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «محمد تقى ميانجى» 27 شهریورماه سال 1344 در شهرستان میانه آذربایجان‌شرقی چشم به جهان گشود. وی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با آغاز جنگ تحمیلی، برای دفاع از خاک کشور به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و پس از چندی مجاهدت در تاریخ 22 اسفندماه 1363 به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:
 
بسم الله الرحم الرحيم 
و من جاهد فانما يجاهد لنفسه اى الله لغن عن العالمين 
 
هر كس در راه توزيع قران و دين خداوند از هيچ كوششى دريغ نورزد بسوى خود اقدام نموده البته خداوند از تمام جهانيان بى‌نياز است.

با درود وسلام بيكران بر مولاى منتظران حضرت مهدى (عج) منجى كشتى عالم و بشريت و نماينده بر حق او امام امت قلب تپنده امت محروم و مستضعف اسلام. سلام بى‌پايان بر ارواح طيبه شهدا و درود بر خانواده‌هاى معظم شهدا خصوصا بر پدر و مادران آن‌ها كه حقانيت اسلام را با خون عزيزشان امضاء نموده‌اند.

سلام عليكم بعد از عرض سلام بر پدر و مادر گرامي‌ام، چند لحظه‌اى مزاحم اوقات شريفتان مى‌شوم. اول از آن همه زحماتى كه برايم كشيده‌ايد خيلى متشكرم اما در مقابل اين زحمات شما نتوانسته‌ام فرزندى خوب همچون برادرانم خصوصا دو برادر شهيدم باشم.

امروز منادى حق و عصاره امام‌زمان(عج) و شاگرد و فرزند امام‌حسين(ع) ندا مى‌كند و پيروان حسين‌(ع) را به مقابله با دشمنان اسلام زمان و شاگرد و فرزند امام خ حسين ندا مى‌كند و پيروان حسين‌(ع) را به مقابله با دشمنان اسلام دعوت مى‌نمايد.

امروز دشمنان که از زمان پيامبر(ص) زياد است در توطئه‌اى هستند كه بتوانند مسئله اسلام را از ميان ببرند، اما گول خورده‌اند. اگر خودمان را پيروان سرور شهيدان بدانيم، فرموده و با محكم بودن عقيده با خواهش‌هاى نفسانى كه همان جهاد اكبر است که با دشمن خارجى (ابر قدرت شرق و غرب) البته در جبهه‌هاى خونين ما هر دو جهاد است.

اما پدر و مادر عزيزم امروز ديگر وقت خواب نيست بايد از ظلمت و تاريكى بيدار باشم ديگر برايم 16 سال عمرى كه خداوند عطا نمود بيهوده از دستم رفت بس است.
     

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها