چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان خبر داد؛

تعویض و نصب تصاویر شهدا در سطح شهر «زنجان»

«علی کاظمی» از تعویض و نصب تصاویر مربوط به شهدا در سطح شهر «زنجان» در راستای برگزاری کنگره سه هزار و ۵۳۵ شهید استان «زنجان» خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ - 05September 2020

تعویض و نصب تصاویر شهدا در سطح شهر «زنجان»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی کاظمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، از تعویض و نصب تصاویر مربوط به شهدا در سطح شهر «زنجان» خبر داد و با اشاره به اینکه نصب این تصاویر در راستای برگزاری کنگره سه هزار و ۵۳۵ شهید استان انجام شده است، اظهار داشت: مزین کردن چهره شهر با تصاویر شهدا، سبب معرفی شهدا و الگوگیری جوانان و توجّه آن‌ها به فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، افزود: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد شهدای دوران دفاع‌مقدس، از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

کاظمی اضافه کرد: تعویض تصاویر تابلوهای بزرگ شهری و نصب تصاویر جدید با آرم کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۵۳۵ شهید استان با مشارکت و همکاری سپاه انصارالمهدی (عج) استان و شهرداری زنجان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان در سال آینده با مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در فضاسازی و ایجاد یادمان‌های شهدا در محل ادارات، عنایت داشته باشند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار