فرماندار بوشهر خبر داد؛

بهره برداری از یادمان شهدای گمنام بوستان شغاب در سال جاری

«عباس جمشیدی» از تخصیص 3 میلیارد ریال برای احداث یادمان شهدای بوستان شغاب بوشهر خبر داد و گفت: این یادمان با همکاری شهرداری بوشهر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۴۱۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ - 05September 2020

بهره برداری از یادمان شهدای گمنام بوستان شغاب در سال جاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «عباس جمشیدی» پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی چهلمین سالگرد دفاع مقدس و نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در فرمانداری استان ضمن بیان اینکه شهدا از ما خدمت به مردم را خواستارند اظهار داشت: همه ما در برابر کاری که شهدا انجام داده اند هیچ کاری انجام نداده ایم.

وی با بیان اینکه آسایش و آرامش امروز را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم گفت: شهدا رفتند و در مقابل دشمنان سینه سپر کردند تا ما امروز به راحتی در جامعه زندگی کنیم.

فرماندار بوشهر از تخصیص 3 میلیارد ریال برای احداث یادمان شهدای بوستان شغاب بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این یادمان  با همکاری شهرداری بوشهر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

جمشیدی یا تأکید بر اینکه هیأت امنای یادمان های شهدا باید مشخص شوند افزود: بخشدران به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس به نصب تمثال های شهدا که آماده جانمایی است اقدام و مبادرت ورزند.

وی با اشاره به اینکه باید ما دین خود را به شهدا اداء کنیم گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر مرکز مقاومت و مبارزه با استکبار است باید در ورودی شهر این نماد را مشاهده کرد.

فرماندار بوشهر با اشاره به تجلیل از خانوده های شهدا بیان داشت: تا پایان سال جاری 10 کتاب سهمیه شهرستان ها در حوزه دفاع مقدس به چاپ خواهد رسید.

جمشیدی ضمن بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس کشور ما در برابر تمام دنیا که با تمام ابزار علیه ایران بکار برده گرفته بودند ایستاد و حتی یک وجب از خاک خود را به دست دشمن ندادند خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی مخلصانه همه اقشار با اتحاد و همدلی کاری کرد که همه دنیا انگشت به دهان ماندند.

وی با شرایط موجود از شوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در مبارزه با ویروس کرونا مردم همدل کشور ایران با همراهی خود باری دیگر اتحاد خود را در دفاع از وطن نشان دادند.

انتهای یپام/

 

نظر شما
پربیننده ها