فرمانده سپاه کربلای استان مازندران خبر داد؛

برگزاری رزمایش مشترک گردان امنیتی امام علی (ع) و ناجا در مازندران

سرهنگ «سیاوش مسلمی» از رزمایش مشترک گردان امنیتی امام علی (علیه السلام) و ناجا خبر داد و گفت: برای بالابردن توان رزمی و امنیتی و نیز برای مقابله با طرح‌ها و فتنه‌های دشمن باید آمادگی‌های لازم را کسب کرد.
کد خبر: ۴۱۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ - 05September 2020

برگزاری رزمایش مشترک گردان امنیتی امام علی (ع) و ناجا در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در حاشیه بازدید از گردان‌های رزمی امام حسین (ع) و امنیتی امام علی (ع) استان مازندران با موضوع برنامه‌های راهبردی سپاه و نقش نیروهای مردمی و پایگاه‌های بسیج در تثبیت امنیت پایدار اظهار داشت: نیروهای امنیتی وظایف مختلفی را بر عهده دارند و یکی از وظایف مهم سپاه تامین امنیت پایدار در نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز سپاه بر خود واجب می‌داند به واسطه برخورداری از نیروی عظیم مردمی برای مواجه با فتنه‌های گوناگون داخلی و خارجی همواره خود را آماده نگه دارد.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به واسطه مواجه با ویروس کرونا خود را ملزم به این نکرده که تنها در حوزه مقابله با جنگ‌های بیولوژیکی حضور و فعالیت داشته باشد و بر خود فرض می‌داند که طبق آیه واعدوا لهم ما استعطتم من قوه در تمام ابعاد امنیتی آمادگی خود را حفظ کند.

سرهنگ مسلمی خاطرنشان کرد: الحمدالله گردان‌های بسیجی و بسیجیان همیشه به واسطه قدرت ایمان آماده مقابله با فتنه‌های مختلف دشمنان هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیجی با توجه به دانشتن قدرت زمان شناسی و دشمن‌شناسی همیشه آماده بوده و هست، افزود: ما برای داشتن امنیت پایدار افتخار حضور در کنار بسیجیان به واسطه قدرت مردمی را داریم.

سرهنگ مسلمی در ادامه بیان کرد: ما خود را برای فتنه‌های گوناگون نظام سلطه آماده کرده‌ایم و بسیجیان ما در قالب سازمان‌های منسجم و مشخص، آماده مقابله اثرگذار با سناریوهای پیچیده و متنوع دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه بسیج به واسطه دارا بودن پایگا‌های بسیج و حضور در محلات می‌تواند نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار داشته باشد، عنوان کرد: بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور فعال و اثرگذار خود و همچنین اجرای منظم، مستمر و هدفمند گشت‌های رضویون نقش ارزنده‌ای در تامین امنیت پایدار داشته‌اند و درصد زیادی از سرقت‌ها و ناامنی‌ها به واسطه اجرای این طرح ها کم شده است.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با تاکید بر اینکه یکی دیگر از وظایف مهم پایگاه‌ها در محلات داشتن دسته‌های واکنش سریع است، گفت: پایگاه‌ها همواره با سازماندهی نیروهای داوطلب مردمی و اجرای برنامه های متنوع رزمی با هدف افزایش توان آمادگی و نیز جمع‌آوری امکانات و تقویت روحیه بسیجیان، خود را برای مواجه با فتنه‌های نو آماده می‌کنند.

سرهنگ مسلمی یادآور شد: در حال حاضر ما شگردهای مختلف و نقشه‌های طراحی شده گوناگونی را از دشمنان برای ایجاد ناامیدی و ناامنی در جامعه می‌بینیم اما بسیجیان امروز خود را برای آن فتنه‌ها و طرح‌های نو آماده کرده اند.

وی با اشاره به اینکه گردان‌های بسیجی ما همیشه آماده هستند، خاطرنشان کرد: به دشمنان انقلاب نشان می‌دهیم که به واسطه برخورداری از نیروی عظیم مردمی و دلداده این انقلاب و با ایمان قوی و اعتقادات و باورهای عاشورایی همیشه پای نظام بوده و هستیم و به جرات می‌گوییم که دشمن به واسطه این فرهنگ عاشورایی و حضور به موقع و اثرگذار مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب با در بسته مواجه می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران تصریح کرد: ما با تاسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در همه میادین دفاع از انقلاب و اسلام حضوری عاشورایی خواهیم داشت.

سرهنگ مسلمی در پایان سخنان خود از رزمایش مشترک گردان امنیتی امام علی (ع) و ناجا خبر داد و خاطرنشان کرد: برای بالابردن توان رزمی و امنیتی و نیز برای مقابله باطرح‌ها و فتنه‌های دشمن باید آمادگی‌های لازم را کسب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها