اهانت به مقدسات مسلمانان برنامه چند ساله رژیم صهیونیستی است/آزادی بیان غرب شعاری پوچ است

کارگردان فیلم سینمایی «جشن تولد» گفت: توهین به مقدسات مسلمانان همواره هدف و برنامه از پیش تعیین شده غرب و در راس آن رژیم صهیونیستی بوده است، این سیستم سالهاست هدف گذاری شده و ما هر چند سال یکبار شاهد چنین حرکات شنیعی هستیم.
کد خبر: ۴۱۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴ - 05September 2020

اهانت به مقدسات مسلمانان برنامه چند ساله رژیم صهیونیستی است/آزادی بیان غرب شعاری پوچ استبه گزارش گروه سایر رسانه‎های دفاع‎پرس، عباس لاجوردی در گفت‌وگویی، پیرامون اهانت تازه رسانه‌های غرب به مقام «پیامبر اکرم (ص)» گفت: توهین به مقدسات مسلمانان همواره هدف و برنامه از پیش تعیین شده غرب و در راس آن رژیم صهیونیستی است، این سیستم سالهاست هدف گذاری شده و ما هر چند سال یکبار شاهد چنین حرکات شنیعی هستیم.

وی در همین راستا ادامه داد: متاسفانه بر خلاف فعالیت فرهنگی داخل کشور که هیچگاه اهمیت چندانی به آثار ارزشی نمى دهد، غرب برای ضد ارزشها همیشه برنامه ریزی طولانی مدت می کند، فعالیت های ضدفرهنگی در غرب همیشه هدفمند بوده و ما می بینیم که برای آن هزینه های گزافی هم خرج مى كنند.

کارگردان فیلم سینمایی «جشن تولد» با اشاره به گفت‌وگوی خود با کاریکاتوریست دانمارکی اذعان کرد: من سالها پیش با کاریکاتوریستی که تصویری موهن از پیامبر اکرم (ص) کشیده بود مصاحبه داشتم، در این گفت‌وگو وی بر آزادی بیان تاکید داشت، من از او پرسیدم که آیا ما هم می توانیم در غرب تصاویری کاریکاتوری و موهن از هولوکاست بکشیم، وی خندید و گفت که این اتفاق امکان پذیر نیست، آزادی بیان در غرب همین گونه است.

وی در همین رابطه تاکید کرد: حمایت از فعالیت های ضد فرهنگی و ضد اسلامی به صورت علنی در غرب صورت می گیرد، ما همواره شاهد آن هستیم که غرب از افرادی که به اسلام توهین می کنند تقدیر و تجلیل می کند، از سویی همیشه شعار آزادی بیان بر صدر رسانه های غربی است اما وقتی به عمل می رسد این شعار به سطحی ترین شکل خود رسیده و به راحتی نقض می شود.

این کارگردان سینما با اشاره به حمایت غرب از افرادی که به اسلام توهین می کنند تصریح کرد: جالب است بدانید از کاریکاتوریست دانمارکی و تا آن کشیشی که به قرآن کریم توهین کرده همگی به شدت تحت حمایت مالی و امنیتی نیروهای آمریکایی و صهیونیستی قرار دارند، این امر نشان می دهد که غرب تا چه حد برای تخریب اسلام خودش را مسلح کرده است.

وی با تاکید بر هدفمند بودن اسلام ستیزی غرب افزود: پدیده اسلام ستیزی در غرب به سالهای اخیر ختم نمی شود، برای این اتفاق هر ساله در آمریکا و اسرائیل بودجه تعریف می شود، آنها با تمام قوا جلوی اسلام ایستاده اند اما خوشبختانه جهان اسلام هر ساله به وحدتی جامع تر می رسد.

لاجوردی با اشاره به رخوت فعالیت های ارزشی در داخل کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیران فرهنگی ما انرژی و انگیزه ای برای فعالیت های ارزشی و فرهنگی ندارند، تا وقتی که مدیریت فرهنگی داخلی با رخوت و انفعال به مسائل نگاه کند هیچ وقت نمی توانیم از لحاظ فرهنگی قدمی برداریم، من سوال دارم که در صورتی که من بخواهم فعالیت در جهت عکس حرکات غرب انجام دهم تا چه حد از من حمایت می‌شود؟ متاسفم که در حال حاضر هیچ حمایتی از این چنین فعالیت هایی صورت نگرفته است.

منبع: میزان

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار