امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید یزد با ستاد اقامه نماز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در دیدار با مسئول ستاد اقامه نماز استان گفت: انسان‌های مؤمن همواره توجه ویژه‌ای به اقامه نماز داشته‌اند و مهم‌ترین صفت انسان مؤمن اقامه نماز است.
کد خبر: ۴۱۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ - 06September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «عباس زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در دیدار با مسئول ستاد اقامه نماز استان با تشریح برنامه‌های این نهاد در راستای اشاعه فرهنگ نماز و نمازخوانی گفت: توصیه همه شهدای والامقام برپاداشتن نماز به‌عنوان مهم‌ترین واجب دینی بوده است.

حجت‌الاسلام عباس زارع تصریح کرد: انسان‌های مؤمن همواره توجه ویژه‌ای به اقامه نماز داشته‌اند و مهم‌ترین صفت انسان مؤمن اقامه نماز است.

زارع افزود: نماز، نه‌تنها در اسلام بلکه در تمام ادیان، از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و پیروان همه ادیان آسمانی فریضه نماز را اقامه می‌کنند.

وی با بیان اهمیت نماز جماعت و تأکید فراوان بزرگان دین به این مهم، برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران را در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ نماز تشریح کرد.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد و ستاد اقامه نماز در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ نماز به امضاء رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها