وصیتنامه روحانی شهید «نگهدار اسماعیلی»؛

در این برهه از زمان پیروزی با نابودی آمریکا میسر می‌شود

روحانی شهید «نگهدار اسماعیلی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: خواهر و برادر بدان و آگاه باش که این پیروزی در این برهه از زمان میسر نمی‌شود مگر به شکست و نابودی همه جانبه آمریکا خصوصاً ابر قدرت‌ها.
کد خبر: ۴۱۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵ - 01April 2021

در این برهه از زمان پیروزی با نابودی آمریکا میسر می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «نگهدار اسماعیلی» معروف به «شیخ علی اسماعیلی» در تاریخ ۱۳۳۳/۱/۱ در خانواده‌ای مذهبی در روستای درواهی شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان دیده به جهان گشود و در دامان والدین متدین و دوستدار اهل‌بیت (ع) رشد یافت و دوران تحصیلات ابتدایی را در همان‌جا طی کرد.

از آنجا که علاقه وافری به روحانیت داشت، وارد حوزه علمیه قم شده و به تحصیل علوم حوزوی پرداخت و همراه تحصیل، توجه مخصوصی به تزکیه نفس داشت.

وی با توجه به رسالت روحانیت، فعالیت فرهنگی زیادی داشت و در پیشرفت انقلاب سهم بسزایی ایفا کرد.

در همین دوران اقدام به ازدواج کرد که حاصل آن 5 فرزند است، 2 دختر و 3 پسر؛ ولی عشق به شهادت باعث شد که دست از خانه و فرزندان کشیده و لبیک به ندای جهاد رهبر خود در دفاع مقدس شرکت نماید.

نگهدار، یک‌بار در عملیات والفجر8 نیز به‌ شدت مجروح گردید و  هفت روز در بیمارستان اهواز بستری بود و پس از بهبودی کامل مجدداً از طرف سازمان تبلیغات به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد.

با شرکت در عملیات کربلای 5 در محل شلمچه، براثر اصابت ترکش و متلاشی شدن بدن مطهرش، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در ۶۵/۱۱/۳ به آرزوی دیرینه خود رسید.

وصیتنامه شهید 

بسم رب الشهداء والصدیقین

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا... علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا».

مردان با ایمان ، با خداوند در پیمان خود صادقامه وعده ای از آنها به وظیفه خود عمل می کنند و عده ای دیگر منتظر هستند.

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و با درود به قائم مقامش آیت ا... منتظری و با درود به رزمندگان اسلام این یاوران اسلام و قرآن و رسول خدا (ص) و امام زمان (عج).

اینجانب نگهدار اسماعیلی مشهور به علی اسماعیلی فرزند غلامحسین متولد 1332 ساکن بوشهر که در تاریخ 1365/10/30با رضایت خاطر و افتخار از طریق سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدم.

 تا شاید بتوانم در جوار رحمت پروردگار متعال که بر رزمندگان نازل شده قرار بگیریم و از حالات ملکوتی این زاهدان شب و شیرمردان روز  استفاده نمایم؛ زیرا این بنده حقیر و امثال بنده به جبهه ها نیاز داریم و باید به جبهه برویم، بنابرین از این فرصت طلائی استفاده می کنیم و چند جمله ای را با شما سخن می گویم باشد که انشاءا... مفید واقع گردد.

برادران و خواهران مسلمان همانطور که می دانید چند سالی در صدر اسلام یعنی در زمان رسول اکرم (ص) و زمان حضرت علی (ع) و دو فرزندش حسین (ع) که اسلام به معنی واقعی در جامعه مطرح بود و در متن زندگی مردم حضور داشت.

 دیگر این دین متأسفانه بوسیله دشمنان دانا و دوستان نادان از صحنه های زندگی به انزوا کشیده شد و بوق هایی تبلیغاتی تبلیغ کردند که اسلام برنامه زندگی ندارد.

 و خلاصه عمرش تمام شده و محصور شده در گوشه مساجد و کتاب قرآنش فقط در قبرستان ها مطرح شد تا آنجا که امت اسلام خود را باخت و رو به فرهنگ های وارداتی و الحادی شرق و غرب حیوان صفت آورد.

 و آن چنان از اسلام فاصله گرفت که حتی خوف این می رفت به جاهلیت قبل از اسلام و شاید بدتر برگردد، ولی از آنجایی که خداوند وعده فرمود «نحن نزلنا الذکر و اناله لحافظون» یعنی ما قر آن را فرستادیم و خود آن را حفظ و نگهداری می کنیم.

 لذا دست تحقق این وعده آسمانی خداوند (لا یخلف المیعاد) از آستین ملت مسلمان و شیعه ایران آمد و از نو از طریق احیاء تفکر اسلامی و فرهنگ غنی قرآن بوسیله مرد بزرگ تقوی و رهبر بزرگوار، این ملت اسلام را نه تنها در ایران، بلکه در جهان مطرح نمود و موازنه قدرت را قدرت (ان ا... علی کل شئ قدیر) خداوند متعال بهم زد. و اسلام محوری را در جهان  منحصر براه حرکت تکاملی نمود و با این انقلاب نشان داد که تنها راه رهایی، ایمان به خدا و جهاد و ایستادگی در این راه می باشد.

 و نشان داد که پیروزی از آن اعتقاد راسخ به ا... می باشد نه از آن ماشین هایی فولادی و تسلیحاتی شرق و غرب و نه از آن تبلیغات مزدورانه و دروغین به اصطلاح مردمی و در حقیقت ضد مردمی.

 بنابرین ای مردم مسلمان حال که اسلام دارد می رود تا جهانی گردد و با ظهور دوباره ما را به مجد و عظمت دیرینه و موعود خود برساند و زمینه ساز حکومت عدل عزیز زهرا(ع) حضرت مهدی (عج) شود و به ظالم ها و بت ها خاتمه دهد.

نباید آن را بار دیگر تنها گذاشت که مظلوم واقع شود و برانی اگر اسلام دیگر ابر مظلوم شد ما همگی شدیداَ از دشمنان مضرب و درحقیقت پایمال شرق و غرب می شویم.

 بنابراین حال که قیام کره ایم تا سرنگونی کفر و به تعبیر قرآن تا رفع فتنه و تا برقراری اسلام و سرنگونی هر که و هر چه ضد اسلام و حق باشد.

بنابرین نباید بنشینیم و این پرچمی را که امام امت بدست ما داد برفراز مرتفع ترین قلل جهان هستی به حول و قوه حضرت پروردگار با اراده ملت مسلمان و توان  رزمندگان کفر ستیز و حق طلبان به اهتزاز در آوریم.

مسلم است که این آقایی و عظمت و پیروزی نهایی به این سادگی نصیب نمی شود ؛ همچنانکه در طول تاریخ ملت ها و امت ها پیروز و مستقل دیده می شود.

 ملتی به سعادت نمی رسد مگر با گذشتن از بوته آزمایش های سخت و دشوار؛ اما در نهایت پر بار و با ارزش؛ زیرا در قرآن مجید می فرماید: ( ای انسان تو برای ملاقات پروردگارت یعنی در راه اطاعت از خدا باید از سختی ها بگذری برای سروری و امانت و حاکمیت زمین) هم در جای دیگر در رابطه با حضرت ابراهیم این موضوع را به شکل دیگری مطرح می نماید و می فرماید: ( وقتی که خدوند ابراهیم را در مواردی و کلماتی آزمایش نمود و ابراهیم خوب امتحان داد آن وقت خداوند فرمود تو را امام و پیشوای مردم قرار می دهم ).

با این ملاحظه باید کمر سختی ها را با مقاومت و صبر بشکنیم و معتقد باشیم که (ان الله مع الصابرین) یعنی خداوند با صبرکنندگان می باشد و پیروزی از آن کسانی می باشد که در حزب و جنود لشکریان خدا می باشند.

و اما خواهر و برادر بدان و آگاه باش که این پیروزی در این برهه از زمان میسر نمی شود مگر به شکست و نابودی همه جانبه آمریکا خصوصاً ابر قدرت ها.

عموماً و اینک «صدام» ملعون کافر «میشل عفلقی» و حزب بعث پلید و کافر خاک ریز اول این شیاطین شرق و غرب می باشد که با فتح این خاکریز و در هم کوبیدن این سر سپرده و مزدورر بی مزد در منطقه.

 بنا به اقرار خود مستکبرین برای شرق و غرب مصیبت خواهد بود و ما اضافه می کنیم که با سرنگونی صدام مرگ آنهان نیز حتمی می باشد و مسلم است مرگ ابر قدرتهای شیطانی شرق و غرب  مساوی با تجدید حیات و مجد اسلام و مسلمین و حتی همه مستضعفین جهان.

 لذا به فرموده حضرت آیت ا... منتظری قائم مقام رهبری هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و به فرموده حسین زمان امام امت خمینی بت شکن ما باید آمریکا را زیر پا بگذاریم؛ زیرا که تمام گرفتاریی های ما از آمریکا می باشد.

و حتی به گفته و حتی به گفته شهید بزرگوار آیت ا... مطهری شرق و غرب مانند دو لبه تیز قیچی که ظاهراً برغلاف یکدیگرند و در حرکت های چپ و راست خود مسلمانان را خصوصاً و حتی همه ی انسانهای پابرهنه و مستضعف را قیچی و پاره پاره می کنند.

 ای برادر و خواهر، حال که با حماسه آفرینی های رزمندگان که در رگهایشان خون حسینی جاری است و در افق آرمانشان اصلاح امت پیغمبر و (هیات من الذله) حسینی می درخشد و با حملاتشان کاخ های سیاه واشنگتن وکرملین به انفجار و زلزله در آمده و صدام آن سیلی بزرگ خود را خورد و دارد با سرگیچه و تحیر دیوانه تر به کشتار مردم شهرها و روستا های ایران و عراق دست می آلاید تو مصمم تر و آماده تر راحت راه را ادامه بده.

 که امروز امام حسین (ع) در کنار تو و تو در او هستی اگر امروز چشم تو سوی ا... و علی مرتضی و فاطمه زهرا و امام زمان و همه شهدای صدیقین و صالحین مستضعفین و این جنگ و این دفاع می باشد.

مبادله ذلت صلح تن دهید که امام علی (ع) می فرماید: ( الموت فی حیاتکم مقهورین و الحیاه فی موتکم قاهرین) مرگ با زندگی با ذلت و درود بر مرگ یعنی شهادت با عزت باد و امام حسین (ع) فرمود: «در راه دین مرگ را جز سعادت زندگی در کنار ستمکاران را جز خواری چیز دیگری نمی دانم.» «القتا اولی من رکوب العار والعار اولی من دخل النار»، یعنی برای من کشته شدن آسان تر از ذلیل شدن و ذلیل شدن آسان تر  از در آتش جهنم رفتن است.

مسلم است اگر صلح تحمیل شد  هم ذلت است و هم آتش قهر خدا در دنیا و آخرت.

یادآور می شوم که از خطر منافقین بدتر از کفار غافل نشوید که خداوند خطاب به پیامبر (ص) می فرماید: ( یا ایها النبی جاهد الکفار و المنافقین واعظ علیهم ) یعنی ای پیامبر با کافران و منافقین با تمام شدت بجنگ می بینید که کفار و منافقین در ردیف هم هستند.

 و در جای دیگر قرآن به پیامبر (ص) می فرماید: هم العدو، یعنی این منافقین دشمن تو هستند، فاحذرهم، یعنی از ایشان حذر کن تا جائی که قرآن در حق آنان نفرین می کند و می فرماید (قتلهم ا...) یعنی خدا آنان را مرگ دهد (یعنی مرگ بر منافقین).

ضمناً به تو ای همسر مهربان و خوبم توصیه می کنم که در تربیت فرزندانم غفلت مکن و فرزندان ذکورم را به مدرسه علمیه بفرست و دخترانم را تا پایان دوران تحصیلات عالی با هر قیمتی که هست به مدرسه و دانشگاه بفرست.

 و از مادرم بسیار مراقبت نما که او پیر و ناتوان می باشد و به محبت و کمک تو نیاز فراوان دارد و در حد امکان روزهای فراغت به کنار قبرم بیا و برایم فاتحه بخوان، اگر فرزندی را که در راه داری پسر بود او را محمد علی نام بگذار و اگر دختر بود فاطمه نام گذاری کن.

 و در شهر بوشهر دفنم کنید و مراسم شهادتم را در واهی برقرار نمائید و روزهای هفت و چهلم و سالگردم را در کنار قبرم برگزار نمائید.

ای مادر و ای خواهر و ای برادران و ای همسایگان و ای دوستان مر احلال کنید و خدای را شکر گذار باشید و شهادتم را یک فوز و افتخار بزرگ بدانید و برایم صورت خراش ندهید و ضجه نکشید و لباس سیاه نپوشید که دوست ندارم.

 ضمناً به برادران حزب ا... توصیه می کنم ماه های محرم و رمضان در مراسم مرا فراموش نکنید که زیاد دوست دارم در مراسم سوگواری امام حسین (ع) شرکت کنم. اگر چه با ذکر یک نام از من و یا آوردن یک عکس از من باشد در این مراسم، فرزندانم «مهدیه و زینب و حسین و حسن و محمد علی یا فاطمه»  شما را به ادامه راهم و اطاعت از اسلام و قرآن و ائمه و امام امت و خدمت به انقلاب توصیه اکید می نمایم .

والسلام

شیخ نگهدار(علی) اسماعیلی ، سرباز کوچک اسلام و امام زمان (عج)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار