جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزبانان سربازان ولایت فقیه هستند

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا آموزش را فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی دانست و گفت: همه ما مرزبانان سرباز ولایت فقیه هستیم و با تمام قوا و در سخت‌ترین شرایط از مرز‌های ایران اسلامی حراست می‌کنیم.
کد خبر: ۴۱۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ - 06September 2020

آموزش، فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی/ مرزبانان سربازان ولایت فقیه هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «جلال ستاره» جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان کردستان با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: قیام امام حسین (ع)، مظهر نبرد حق علیه باطل و قیامی الهی بود که هرچه از زمان آن می‌گذرد، تبلور بیشتری پیدا کرده و آموزه‌های آن هر لحظه روشن‌تر از پیش می‌شود.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های بی شائبه مرزبانان استان کردستان در دفاع از مرز‌های غرب کشور، افزود: مرزبانان مؤمن و ولایت‌مدار ایران اسلامی، با مدد گرفتن از سرور و سالار شهیدان در بسط و گسترش امنیت و آرامش مرز‌ها کوشا هستند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تحقق امنیت پایدار، برقراری امنیت و مردم‌داری را از اهداف مهم مرزبانی دانست و تصریح کرد: استیفای حقوق مرزنشینان وظیفه ذاتی مرزبانی است و ما با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، خادمان مردم هستیم و باید همواره تلاش کنیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

این مقام ارشد در مرزبانی ناجا همچنین با اشاره به امنیت مثال‌زدنی و آبادانی مرز‌های کردستان گفت: اکنون مرزبانی با اشراف کلی بر مرز‌های نظامی جمهوری اسلامی، در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بوده و اجازه هیچ‌گونه نا امنی در نوار مرزی را نخواهد داد.

سردار ستاره در قسمت دیگری از سخنان خود با تأکید بر رعایت اصل انضباط و آموزش در مرزبانی، عنوان کرد: بنیان آیین‌نامه انضباطی نیرو‌های مسلح بر پایه‌های مستحکم باور‌های دینی استوار شده و عمل به مؤلفه‌های معنوی و تقویت اعتقادات و دستیابی به انضباط ظاهری را میسر می‌کند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی، آموزش است، بیان کرد: آموزش و آگاهی بخشی و تربیت نیرو‌های متعهد، لایق و متخصص از نیاز‌های اساسی یک سازمان است که در پیشرفت و تعالی و دستیابی به اهداف آن بسیار مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: فرمانده هر یگان باید مربی آموزشی آن یگان باشد و بتواند با اجرای طرح‌های عملیاتی و برنامه‌های آموزشی آمادگی رزمی و عملیاتی یگان خود را ارتقاء دهد.

سردار ستاره در ادامه به تدابیر عملیاتی فرمانده مرزبانی ناجا اشاره و تأکید کرد: انتظار داریم فرماندهان یگان‌های مرزی با عنایت به اجرای خط مشی فرماندهی مرزبانی، در همه امور تمام فرامین و آموزش‌های لازم را فرا گرفته و با انتقال آن به کارکنان زیرمجموعه تلاش کنند تا یگانی پویا با توان رزمی بالا برای انجام مأموریت‌های محوله داشته باشند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در پایان، خدمت در مناطق مرزی و سخت‌گذر را عبادتی بزرگ و قابل ستایش دانست و افزود: همه ما مرزبانان سرباز ولایت فقیه هستیم به این خدمت افتخار کرده و با تمام قوا و در سخت‌ترین شرایط از مرز‌های ایران اسلامی حراست می‌کنیم.

در این جلسه سردار «علیرضا مرزبانی» فرمانده مرزبانی استان کردستان گزارشی را از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در سطح مرزبانی استان ارائه کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار