چهل‌سالگی سرو/ استاندار كرمانشاه:

دستاوردهای دفاع مقدس نباید کمرنگ شود

هوشنگ بازوند گفت:نباید بگذاریم دستاوردهای دفاع مقدس در کشور کمرنگ شود، چون هر چه پیروزی داریم، از فرهنگ ایثار و شهادت موجود در کشور گرفته تا خودباوری و... همه را در دفاع مقدس به دست آورده‌ایم.
کد خبر: ۴۱۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ - 06September 2020

دستاوردهای دفاع مقدس را نباید بگذاریم در کشور کمرنگ شودبه گزارش دفاع‎پرس از كرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار كرمانشاه امروز در دومين جلسه ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد هفته دفاع مقدس استان كه در سالن شهدای دولت برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت نشات گرفته از دفاع مقدس را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم، اظهار داشت: نباید بگذاریم دستاوردهای دفاع مقدس در کشور کمرنگ شود، چون هرچه پیروزی داریم، از فرهنگ ایثار و شهادت موجود در کشور گرفته تا خودباوری و... همه را در دفاع مقدس به دست آورده‌ایم.

بازوند اضافه کرد: باید از خودگذشتگی‌ها و ایثار و شهادت رزمندگان دفاع مقدس را برای نسل جوان وصف کنیم تا نسل جوان و آیندگان با آنچه در سالهای دفاع مقدس رخ داده، آشنا شوند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ملت ایران و در راس آنها جوانان در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سنگ تمام گذاشتند، گفت: ملت ایران پس از شهادت حاج قاسم ثابت کرد که هر کس برایش فداکاری کند، قدردان زحماتش خواهند بود.

وی با بیان اینکه پس از شهادت حاج قاسم نسل جوان وی را الگوی خود قرار دادند، ادامه داد: باید از حاج قاسم به عنوان یک مکتب نام ببریم نه صرفا یک شهید و باید بتوانیم مکتب حاج قاسم را در کشور رواج دهیم.

بازوند سپس با اشاره به ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌های دفاع مقدسی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: اوج برنامه‌های دفاع مقدسی باید در هفته دفاع مقدس برگزار شوند.

استاندار كرمانشاه از فرمانداران استان خواست تا برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت ویژه در شهرستان‌ها برگزار کنند.

وی از روابط عمومی ادارات هم استان خواست تا نسبت به انعکاس دستاوردهای دفاع مقدس که به تعبیر رهبری یک گنجینه ارزشمند است، در هفته دفاع مقدس اهتمام بیشتری داشته باشند.

‌بازوند در ادامه با اشاره به درخواست مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در مورد در اختیار گذاشتن غرفه‌های نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برای برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، متذکر شد: اگر شرایط کرمانشاه در هفته دفاع مقدس از نظر شیوع کرونا قرمز نباشد، برای برپایی نمایشگاه تخصصی دستاوردهای دفاع مقدس در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه در پارک شاهد مشکلی نداریم، در غیر این صورت باید این دستاوردها از طریق رسانه‌ها بیان شود.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها