چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته هفدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته هفدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با محوریت نقش شاعران، مداحان و حماسه‌سرایان در دفاع مقدس برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۱۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱ - 11September 2020

برنامه‌های ارتش در هفته هفدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته هفدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با بیست دوم تا بیست و هشتم شهریور سال جاری به شرح ذیل است:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این هفته شب شعر دفاع مقدس را برگزار می‌کند و همچنین تولید و انتشار موسیقی و سرود دفاع مقدس را در دستور کار دارد.

نیروی زمینی ارتش در هفته هفدهم مراسم شب شعر دفاع مقدس و تجلیل از شعرای منتخب یگان‌ها را برگزار می‌کند.

نیروی پدافند هوایی ارتش هم برگزاری مراسم شب شعر و خاطره دفاع مقدس و همچنین برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع اعزام نیرو به جبهه‌های حق علیه باطل را طی این هفته در دستور کار خود دارد.

نیروی هوایی ارتش در هفته هفدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزاری شب شعر و مداحی با حضور پیشکسوتان و تجلیل از شاعران حماسه‌سرای دفاع مقدس را در دستور کار خود قرار داده است؛ همچنین این نیرو از کتاب نبردنامه هوایی دفاع مقدس در این هفته رونمایی می‌کند.

نیروی دریایی ارتش هم در این بازه زمانی مراسم تجلیل از شاعران دفاع مقدس را به همراه شب شعر و خاطره با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در ستاد این نیرو برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار