چهل‌سالگی سرو/ مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

۱۸ عنوان برنامه ملی در هفته دفاع مقدس استان مرکزی پیش‌بینی شده است

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه ۱۸ عنوان برنامه مهم و کشوری در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده‌، گفت: انتظار داریم همه دستگاه‌های اداری استان در کنار نیروهای مسلح و ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۴۱۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ - 06September 2020

۱۸ عنوان برنامه ملی در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی پیش بینی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست تخصصی با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وحدت نیروهای مسلح در کشور همواره آثار و برکات بسیار زیادی را به همراه داشته و امروز اگر اقتدار دفاعی و امنیت پایدار در کشور مشاهده می‌شود به برکت وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح است که بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: استان مرکزی با وجود دستگاه‌ها و ادارات که علاقمند به ترویج فرهنگ دفاع مقدس هستند تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام داده که یکی از آنها برگزاری باشکوه کنگره شهدای استان بود که در سایه همدلی و انسجام همه جانبه در استان رقم خورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: نیروهای مسلح از همان ابتدای شروع کار ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند و تا به امروز سه جلسه هم‌افزایی انجام شده که به تصمیمات و نتایج بسیار خوبی هم دست پیدا کرده‌‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۸ عنوان برنامه مهم و کشوری در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده‌، گفت: انتظار داریم همه دستگاه‌های اداری استان در کنار نیروهای مسلح و ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس نقش آفرینی کنند.

کریمی با بیان اینکه افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان پس از سال‌ها پیگیری یک اتفاق بسیار مبارک است که به برکت فرهنگ دفاع مقدس  انجام می شود، افزود: در فاز اول مرکز موزه دفاع مقدس یک اقدام بسیار جهادی که انجام شد تهیه دیوار لاله‌ها است که تصاویر ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در این دیوار تهیه شده و در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهند شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ و تخصصی دفاع مقدس و مقاومت از ۳۱ شهریور ماه دایر می شود که اگر شرایط کرونا اجازه بازدید عمومی ندهد به شکل آنلاین از شبکه های ملی و استانی پخش زنده خواهند شد و برای هر غرفه یک راوی تخصصی جهت تبیین دستاوردهای آن عرفه در نظر گرفته شده که مستندهای در این خصوص تهیه خواهد شد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر‌نشان کرد: تجلیل از مدافعان سلامت و مدافعان حرم و امنیت از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس است که برنامه‌هایی ویژه در این خصوص انجام خواهند شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار