دبیر اجرایی نمایشگاه دفاع مقدس به دفاع‌پرس خبر داد؛

تشکیل کمیته‌های ۱۰ گانه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در قم

«مجتبی سیاری» از تشکیل ستاد اجرایی و کمیته‌های ۱۰ گانه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ - 07September 2020

تشکیل کمیته‌های ۱۰ گانه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در قم///// سلام. لطفا عکس الحاقی به این خبر را به جای عکس نمایه و متن خبر 413581 جایگزین فرمایید.«مجتبی سیاری» دبیر اجرایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است و بنابراین حفظ و حراست از آن میراث گرانبهای ایثار و شهادت و معرفی این حماسه عاشورایی به مردم، مسئولیتی دوچندان خواهد بود.

وی افزود: نمایشگاه هفته دفاع مقدس که هر سال با عنوان نمایشگاه یاد یاران در مسیر جمکران به شهرک قدس پشت کوه خضر نبی (ع) برگزار می‌شد، امسال بدلیل افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان، در محل مذکور واقع در حدفاصل دو بلوار شهید آوینی و شهید عماد مغنیه و میدان مفید برگزار می‌شود.

وی افزود: در جلسات مشترکی که طی روز‌های اخیر با شهرداری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط داشته ایم، موضوع غرفه بندی نمایشگاه و آماده سازی زیرساخت‌ها برای بازدید عموم مردم همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر اجرایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با اشاره به برخی کمیته‌های تخصصی ۱۰ گانه نمایشگاه تصریح کرد: کمیته‌های فرهنگی و هنری، عملیات، اداری، پشتیبانی و مالی، روابط عمومی و تبلیغات، اجرای مراسم و برنامه ها، بانوان، فضای مجازی و رسانه، راویان، غرفه‌ها و بهداشت و درمان، کمیته‌هایی هستند که فعالیت خود را آغاز کرده اند.

گفتگو از عباس جهانتاب

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار