حجت‌الاسلام «باریک‌بین»:

کتاب خاطرات آیت‌الله «حاج شیخ هادی باریک‌بین» نماد معنویت و پاک زیستی است

حجت‌الاسلام «محمد‌حسن باریک بین» گفت: کتاب خاطرات آیت‌الله «حاج شیخ هادی باریک‌بین» نشان دهنده و نماد پاک زیستی، معنویت و دفاع از حقوق مظلومان در دوران قبل و بعد از انقلاب است.
کد خبر: ۴۱۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۸ - 08September 2020

حجت‌الاسلام «محمد‌حسن باریک‌بین» فرزند آیت‌الله «هادی باریک‌بین» نماینده سابق ولی فقیه در قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: کتاب خاطرات آیت‌الله «حاج شیخ هادی باریک‌بین» بیانگر ایثارگری و فداکاری این عالم ربّانی در دوران قبل و بعد از انقلاب است و نشان می‌دهد که برای سیر در مسیر الهی چه مشقت‌ها و سختی‌هایی را متحمل شده‌اند.

وی ادامه داد: مبارزه با طاغوت شاهنشاهی، نقش تاثیرگذار وی در پیروزی انقلاب، حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس، سخنرانی‌های فعال وی در مواقع حساس در حمایت از مردم، تقدیم فرزند در راه اسلام و انقلاب و درک کامل خواسته‌های نسل جدید انقلاب، بخش هایی از زندگی این بزرگ مرد محسوب می شود.

باریک‌بین خاطرنشان کرد: کتاب خاطرات آیت‌الله «حاج شیخ هادی باریک‌بین» نشان دهنده پاک زیستی، معنویت و دفاع از حقوق مظلومان در دوران قبل و بعد از انقلاب است.

کتاب خاطرات آیت‌الله «حاج شیخ هادی باریک‌بین» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و به نویسندگی «زینب بروهان» در 224 صفحه و شمارگان یک هزار نسخه چاپ و منتشر شده است.

تولد تا آشنایی با امام خمینی(ره)، مبارزات سیاسی، فعالیت‌های سیاسی بعد از انقلاب، جنگ تحمیلی، خطبه‌ها و مواضع، شهادت فرزند، دوران پس از جنگ و ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی از سرفصل‌های کتاب خاطرات آیت‌الله «حاج شیخ هادی باریک‌بین» است.

مرحوم آیت الله «هادی باریک بین» در سال ۱۳۰۹ در قزوین به دنیا آمد و از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۹۳ نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار