چهل سالگی سرو/

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گلستان

جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قزوین با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان و روسای کارگروه 16 گانه این ستاد در استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ - 07September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قزوین با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و روسای کارگروه 16 گانه این ستاد در استانداری برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به تشریح برنامه‌ها و زمانبندی آن در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان پرداخت و اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال از سوم خرداد تا پایان سال با اجرای برنامه‌های متنوع، منطبق با شرایط بهداشتی کشور در حال انجام است و این برنامه‌ها به مناسبت‌های تقویمی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی به مهمترین برنامه‌های امسال اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان استان از برنامه‌های شاخص امسال خواهد بود.

کاظمی گفت: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دفاع مقدس با مشارکت ادارات و نهادهای استان در جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی از 31 شهریور برپا خواهد شد و همه ادارات استان در این نمایشگاه دارای غرفه هستند و می‌توانند عملکرد خود در هشت سال دفاع مقدس و 32 سال بعد از آن را به نمایش بگذارند.

‌مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان به تجلیل از 16 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در سطح استان اشاره کرد و متذکر شد: مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس در روز افتتاحیه نمایشگاه در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود و در این مراسم 200 نفر از پیشکسوتان تجلیل خواهند شد.   

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گلستان

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار