چهل‌سالگی سرو/ شهید «بهمن عنایتی هتکه لویی»؛

لحظه‌ای از راه انقلاب منحرف نشوید که در گرداب خواهید افتاد

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «بهمن عنایتی هتکه لویی» آمده است: رهرو راه رهبر و پشتیبان انقلاب باشید؛ لحظه‌ای از راه انقلاب منحرف نشوید که در گرداب خواهید افتاد.
کد خبر: ۴۱۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ - 07September 2020

لحظه‌ای از راه انقلاب منحرف نشوید که در گرداب خواهید افتادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «بهمن عنایتی هتکه لویی» فرازی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «بهمن عنایتی هتکه لویی» فرزند «محمد (شریف)» در 22 آذر 1339 در سوادکوه شمالی به دنیا آمد و در تاریخ هفدهم شهریور 1362 در محور سردشت – بانه در کردستان به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

 خدایا! من کوچکم، قدرت درک و فهم ندارم، خودت را به من بنشناسان و بینش و دیده‌ای باز و عبرت‌بین عنایت فرما تا عظمت و جلال تورا بفهمم و ضعیفی خود را بینم. خدایا! مرا در راهت ثابت‌قدم بدار.

مادر و پدرم! مانند کوه استوار باشید و لحظه‌ای از یاد و نام خدا غافل نباشید.

برادر و خواهرم! دریا باشید و بخروشید و تمام خودبینی‌ها و کینه‌ها را از خود دور کنید.

خواهرانم! زینب‌وار با دشمن حجاب، دست و پنجه نرم کنید.

برادرانم! رهرو راه رهبر و پشتیبان انقلاب باشید. لحظه‌ای از راه انقلاب منحرف نشوید که در گرداب خواهید افتاد و راه مرا ادامه دهید.

جمال جون و غلام جون و بقیه دوستان! راه مرا ادامه دهید.

رهرو راه رهبر و پشتیبان انقلاب باشید که هیچ وقت ضربه‌ای از کافران نخواهید خورد.

به پدرو مادر، برادران و خواهران و دوستان می‌گویم که برایم ناراحت نشوند زیرا که امانتی که از خداوند گرفته‌اید به او پس داده‌اید و خوشحال باشید که در راه اسلام شهید شدم دیگر چه اجری از اجرشهید بالاتر.

در آخر می‌گویم روزی که من شهید شدم آن روز عروسی من و زمانی که مرا کفن می‌پوشید لباس عروسی من، شب اول قبر من، شب حجله من است. پس خوشحال باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها