سردار سرتیپ بسیجی دکتر کارگر خبر داد:

تقدیر شورای فرهنگ عمومی از اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در کشور

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: با در نظر گرفتن دو اصل مشارکت و مشاورت توانستیم هماهنگی های بسیار خوبی را بین همه دستگاههای کشوری و لشگری برقرار کنیم.
کد خبر: ۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸ - 04October 2013

تقدیر شورای فرهنگ عمومی از اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در کشور

سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن تشکر از سازمان صدا و سیما، نیروهای مسلح، بسیج، رسانه ها، وزارت خانه ها، ائمه جمعه و جماعات، استاندارها، دانشگاهها، مدارس، حوزه های علمیه، شهرداری ها و به ویژه شهرداری تهران که برای اجرای برنامه ای هفته دفاع مقدس نهایت تلاش و همکاری را انجام دادند، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی کشور از اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام رضایت کرده و بر این اعتقاد است که برنامه های امسال بسیار بهتر از سال های گذشته انجام شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی افزود: مقرر شده که شورای فرهنگ عمومی کشور طی اطلاعیه ای از تمام دستگاهها به ویژه بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس تقدیر و تشکر کند.  

سردار کارگر تصریح کرد: برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با در نظر گرفتن دو اصل مشارکت و مشاورت توانستیم هماهنگی های بسیار خوبی را بین همه دستگاههای کشوری و لشگری برقرار کنیم و برنامه ها را به بهترین شکل به پیش ببریم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره ارزیابی های انجام شده در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس سال 92، ادامه داد: البته انتظارات ما بسیار بیشتر از این است و در سال های آینده برنامه های هفته دفاع را با شکوه بیشتری برگزار خواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها