مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

هفته دفاع مقدس فرصتی جهت تکریم نام آوران این دوران است

سرهنگ «سعید کوشکی جهرمی» با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از اوایل سال جاری شروع شده است، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی است تا از رشادت‌ها و فداکاری‌ها‌ی نقش آفرینان و نام آوران این ایام تجلیل و تکریم شود.
کد خبر: ۴۱۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ - 07September 2020

هفته دفاع مقدس فرصتی جهت تکریم و پاسداشت رشادت های  نام آوران این دوران استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس صبح امروز 17 شهریور در جلسه با دبیران کارگروه های تخصصی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان که به میزبانی این اداره کل برگزار شد با بیان اینکه دبیران کارگروه های ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان موتور محرک کارگروه ها بشماره می روند، اظهارداشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا از رشادت ها و جانفشانی های نام آوران این دوران در دفاع مقدس تجلیل و از آنها تکریم شود.

دبیر ستاد بزرگداشت ستاد استانی بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس فارس بیان داشت: شهدا کسانی بودند که هیچگونه چشم داشت مادی نداشتند چرا که از بزرگترین سرمایه خود که جانشان بود گذشتند و تنها چشم داشت آنها شهادت بود.

وی تصریح کرد: رؤسای کارگروه ها که مدیران و مسئولین دستگاه ها و نهادهای استان هستند به دلیل مشغله کاری نمی توانند تمامی برنامه های کارگروه های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس را پیگیری کنند و  این دبیران کارگروه ها هستند که بعنوان موتور محرک این کارگروه ها می توانند این برنامه ها را پیگیری کنند.

کوشکی افزود: اوج برنامه های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان در هفته دفاع مقدس است که برنامه های متنوع و متفاوتی به دلیل شرایط موجود تبیین شده است که در این هفته با همکاری دستگاه ها و نهادهای استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: ادارات و سازمان ها  باید برنامه ریزی لازم جهت استفاده حداکثری از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را در بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس در نظر بگیرند و هدف آنها جذب مخاطبان جوان و نوجوان باشد تا دستاوردهای دفاع مقدس برای آنها بازگو شود.

در این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه و نظرات و همچنین برنامه های پیش بینی شده و پیشنهادی خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار